در جمع طلاب شهرستان لردگان عنوان شد:

استقلال کشور و عزت مردم از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در جمع طلاب این شهرستان گفت: استقلال کشور و عزت مردم از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور  در جمع طلاب در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) لردگان، گفت: استقلال یکی از اصلی ترین  شعارهای انقلاب اسلامی و ملت ایران بود و مداخله گسترده کشورهای غربی در امور ایران تا به جایی در دوره پهلوی گسترش یافته بود که دیگر کسی منکر آن نبود.

کریم پور ادامه داد: خاطرات رجال پهلوی، عمق وابستگی ایران به غرب در این دوره از تاریخ کشور را نشان می دهد. وابستگی در این دوره تا بدان حد طبیعی و عادی بود که روزنامه ها و مجلات نزدیک به حکومت در پاسخ به اعتراضات مردمی آن را توجیه می کردند و آمریکا را مظلوم نشان می دادند.

وی افزود: امروز چهار دهه از سقوط رژیمی که همه مقدرات ایران اسلامی را تحت حاکمیت و نظارت غرب و به ویژه آمریکا قرار داده بودمی گذرد، استقلال و عزت ایران در دوره پس از انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است.

کریم پور تصریح کرد: در جنگ تحمیلی و در حالی که ابرقدرت های شرق و غرب از رژیم بعث صدام حمایت می کردند، ایران اسلامی تنها با تکیه بر مردم و توکل بر خدا در برابر تهاجم بیگانگان ایستاد. اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی خود را به خواست بیگانه گره نزد و امروز هر چه در کشور می گذرد محصول خواست و تصمیم ملت ایران است.

ارسال نظرات