کارشناس مسایل سیاسی:

انقلاب اسلامی صدای ایرانیان را به گوشش جهانیان رساند

کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان روستای منجرمویی از توابع شهرستان لردگان گفت: انقلاب اسلامی صدای مردم ایران را به گوشش جهانیان رساند.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله کمکی  با تبریک ایام الله  دهه فجر گفت: از ورود امام در ۱۲بهمن۱۰روز آنچنان تاریخ انقلاب ورق خورد که ۲۲بهمن صدای مردم و جمهوری اسلامی به گوش جهانیان رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران سر آغاز یک دگرگونی و تحول در جهان انسانیت است و امام خمینی(ره) با تشکیل جمهوری اسلامی تمام دنیا را متأثر از انقلاب اسلامی کرد.

وی تصریح کرد: نظام سلطه سالها برنامه ریزی کرد تا دین را از مجموعه زندگی مردم خارج کند و تفکر و فرهنگ پلید خود را بر جهان حاکم کند؛ اما انقلاب اسلامی این معادله نابرابر و شوم را به هم زد .

کمکی  افزود: استکبارجهانی از همان بدو شروع انقلاب اسلامی، بنای دشمنی را روز به روز با ایران اسلامی بیشتر کرد و توطئه های مختلفی را طراحی و به اجر درآورد، ولی به لطف خدا امسال انقلاب ما چهل سالگی خود را جشن گرفته وعلی‌رغم اینکه توطئه ها بیشتر می شود، بر قدرت ما هم افزوده می‌شود و ناکامی های زیادی در پرونده استکبار درج می گردد.

وی گفت: یکی از وظایفی که خدا بر عهده ما قرار داده شکر نعمت هاست، که نعمت نظام اسلامی یکی از بالاترین نعمت هایی است که شکرش بر همه ما واجب است.

کمکی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری الهی و دینی و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه با دست خالی به پیروز  رسید، امروز هم با رهبری الهی و مکتبی و با مردم مومن ، ولایتمدار و حاضر در صحنه و دانشمندان بزرگ بسیجی، انقلاب اسلامی ایران به قدرت بزرگی در جهان تبدیل شده است .

ارسال نظرات