به مناسبت دهه فجر؛

عیادت از جانبازان و ایثارگران در شهر جونقان

فرمانده حوزه ادارات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان شهر جونقان از جانبازان و ایثارگران در بیمارستان سینا عیادت کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۲۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب،  فرمانده حوزه بسیج ادارات ناحیه فارسان به همراه امام جمعه شهر جونقان، رئیس شورای شهر جونقان و همچنین رئیس شبکه بهداشت شهرستان فارسان و دیگر مسئولین شهرستانی از جانبازان و ایثارگران بیمارستان سینا در شهر جونقان عیادت و دلجوئی کردند.

فرشید امیریان گفت: جانبازان و ایثارگران میراثی گرانبها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

امیریان تصریح کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است، که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود؛ اما باید بدانیم که ما در قبال این جانبازان مسئولیم و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.

وی گفت: این جانبازان و ایثارگران همه چیزشان را برای این انقلاب و برای اسلام دادند اما بر خلاف برخی مسئولان هیچگاه از انقلاب طلبکار نیستند و سهم خواهی نمی کنند.

 

ارسال نظرات