با هدف محرومیت زدائی؛

برپائی میز خدمت در شهرستان فارسان

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر نشست صمیمی مسئولین با مردم تحت عنوان میز خدمت برای رفع مشکلات مردم به صورت حضوری در شهرستان فارسان برپا شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۰۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی، حوزه بسیج ادارات ناحیه فارسان در یک حرکت جهادی نشست صمیمانه مردم با مسئولان تحت عنوان میز خدمت را فراهم کرد.

در این برنامه شهردار فارسان در بین مردم محله گودال چغا حضور یافت و مشکلات مردم را پیگیری نمود.

مسجد صاحب الزمان در محله گودال چغا در این روز به یک مرکز و یک ملجاء برای امورات محله تبدیل شده بود و قبل از این نیز شاهد برگزاری چنین برنامه هایی در این مسجد بوده ایم.

در این روز  هم شاهد جمع کثیری از مردم بودیم که توانستند با مراجعه و حضور در این مسجد مشکلاتشان را پیگیری و حل کنند .

محله گودال چغا در شهرستان فارسان یکی از محلات به نسبت محروم در شهرستان فارسان است که مسئولان با حضور خود نشان دادند که نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مستضعفان است و مسئولان در این شرایط سخت اقتصادی در کنار مردم هستند.

مسئول حوزه ادارات بسیج فارسان گفت: این گونه برنامه های جهادی با هدف محرومیت زدائی و خدمت به مردم محروم در این شرایط سخت اقتصادی برگزار  می گردد.

وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برگزاری چنین برنامه هایی می تواند علاوه بر اینکه بین مردم و مسئولان پیوند و وحدت ایجاد کند می تواند کمی از فشار روی مردم را بکاهد.

 

ارسال نظرات