همزمان با دهه فجر؛

برگزاری یادواره آبروی محله در کوهرنگ

مراسم معنوی یادواره آبروی محله به یاد و نام شهید اله یار فرامرزی در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام فاطمیه و دهه فجر، مراسم معنوی آبروی محله  به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید اله یار فرامرزی با حضور اقشار مختلف اعم از؛ بسیجیان، خانواده معظم شهداء، مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، در مسجد جامع شهر چلگرد برگزار شد.

حجت الاسلام صادق نیکنام در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی  پر افتخار انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور جان فشانی ها و از خودگذشتگی های کسانی است که از جان خود گذشتند تا انقلاب و اسلام برای همیشه جاودان بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ، عزت و شرافت کنونی این انقلاب را مدیون ایثار و رشادت های شهداء دانست، که در زمان خفقان و ظلم و جور طاغوت خود را نجات داده و با شهادت خود راه راستی و پاکی را در سایه ائمه معصومین (علیهم السلام) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه به ما نشان دادند و در تمامی ظلمات دنیوی چراغ محفل بشریت شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی است، راهی که امام راحل عظیم الشان انقلاب با تاسی از ائمه معصومین به ما نشان دادند و ما را از بند ظالمانه طاغوت نجات داد و ما باید این راه را با افتخار ادامه داده تا مدیون امام (ره) و خون پاک شهداء نشویم.

شهید الله یار فرامرزی فرزند خدامراد در سال 1343 در خانواده ای مذهبی در روستای چلگرد (شهرستان چلگرد) دیده به جهان گشود.

 وی که علاقه وسیعی به امام و انقلاب داشتند از این رو نتوانست برگ زرینی بر دفتر زندگانی و خاطرات بازماندگان از خود بر جای بگذارد و در بدو ورود به سن هفت سالگی جهت تعلم دانش و علم راهی مدرسه شد و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در همان منطقه (زادگاهش) به اتمام رساندند.

با شرکت تشکیلات گروهی اعم از بسیج در دوران انقلاب به همراه پدر خود دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد، تا اینکه در سال 1365 به خدمت مقدس سربازی اعزام شدند و از این رو شغل و حرفه شریف در واحد اطلاع رسانی (باجه مطبوعاتی)خویش را در اهواز تعطیل نمودند.

با حضور گسترده خود در مناطق عملیاتی غرب جلو دشمنان متجاوز در کنار همرزمان خود ایستاد و در همان سال در جبهه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات