همایش بصیرتی بانوان انقلاب حوزه حضرت زینب س سپاه چالوس

تئوری اصلی انقلاب احیای اسلام ناب و دستابی به ارزشهای الهی و انسانی است/ ملت ایران با انقلاب اسلامی هویت خود را فهمید.

حجه الاسلام نبوی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی حاکی از دستیابی به اهداف نظام است، ادامه داد: تئوری اصلی انقلاب اسلامی احیای اسلام بوده که بر مبنای آن تئوری شکل گرفته است و تابه امروز ۶۰میلیون جوان با گرایش های مختلف به اسلام روی آورده اند.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگذاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس ؛مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس در همایش بصیرتی بانوان انقلاب که در مسجد صاحب الزمان (عج) چالوس برگزار شد بیان داشتندملت ایران با انقلاب اسلامی هویت خود را فهمید و دهه فجر امسال با شعار یا فاطمه الزهرا (س) آغاز خواهد شد و در تمامی طرح ها و نمادهای جدید نام فاطمه زهرا قید شده است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر گفت: شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آينده» است.

ایشان خاطر نشان کرد : امسال برنامه‌های دهه مبارک فجر به لحاظ تقارن با ایام فاطمیه با رویکرد فاطمی و الگو گرفتن از سیره اخلاقی حضرت فاطمه زهرا«س» درشهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نبوی افزود ؛انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال به یک پختگی رسیده است و برکات فراوانی در حوزه های مختلف داشته است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی حاکی از دستیابی به اهداف نظام است، ادامه داد: تئوری اصلی انقلاب اسلامی احیای اسلام بوده که بر مبنای آن تئوری شکل گرفته است و تابه امروز ۶۰میلیون جوان با گرایش های مختلف به اسلام روی آورده اند.

ایشان با بیان اینکه هم فکری و هم افزایی عامل بسیار موثری در دستیابی به اهداف است گفت: تشکیل اتاق فکر برای هریک از کانون ها و دعوت از جوانان از دستیابی دشمنان به اهداف پیش بینی شده نظام جلوگیری می‌کند و این انقلاب اسلامی بود که شما زنان را به اجتماع آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار