همه در قبال جامعه و دین و شهدا و رهبر و انقلاب مسئولیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه در قبال جامعه و دین و شهدا و رهبر و انقلاب مسئولیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، همایش فرماندهان، رابطین نمایندگی و هادیان سیاسی حوزه های مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

سید محسن حسینیان در این همایش، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عزت و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در نتیجه ی پیگیری و تلاش در جهت رسیدن به یک هدف بزرگ جهانی، انسانی و الهی به دست آمده،  از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: انقلاب با ایثارگری ها، فداکاری ها، شهادت ها، خون دل خوردن ها، رنج ها، اضطراب ها و فراز و نشیب و تلخ و شیرین های فراوان به نتیجه رسید و ما در قبال جامعه مان، دینمان،شهدایمان، رهبرمان و انقلابمان مسئولیم.

حسینیان بیان کرد: حضرت امام (ره) در 22 بهمن سال 1358 در حالی که در بیمارستان قلب تهران بستری و دوران نقاهت را سپری می کردند، پیامی بسیار دقیق و جامع را ایراد فرموده و سالروز پیروزی انقلاب عظیم ایران را به مستضعفین جهان و مسلمانان و عموما ملت شجاع ایران تبریک گفتند.

وی افزود: در واقع حضرت امام(ره) با این پیام انقلاب اسلامی را به عنوان یک انقلاب جهانی معرفی کردند، گرچه در فضای آنروز و تا حدودی امروز که دشمن با امکانات قوی رسانه ای خود ایجاد کرده  مخاطب جهانی بودن انقلاب شاید غیر قابل پذیرش باشد؛ ولی هر چه انقلاب به جلو حرکت می کند این حقیقت قابل فهم تر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس به فرموده حضرت امام (ره) جنگ ایران با عراق نبود، بلکه جنگ میان اسلام و کفر بود. استکبار و کفر جهانی همیشه با اسلام در مبارزه بوده و خواهد بود چون ماهیت اسلام ، ماهیت مبارزه با کفر است.

حسینیان گفت: پیام اسلام به فرموده قرآن کریم« لاتظلمون و لا تظلمون» است، اسلام به کسی ظلم نمی کند و اجازه هم نخواهد داد مورد ظلم و تجاوز دیگران قرار گیرد.

وی افزود: امام راحل (ره) به صراحت فرمودند « جهان اسلام در انتظار به ثمر رسیدن کامل انقلاب  ماست»، که این هم یکی دیگر از پیش بینی های بزرگ حضرت امام بود، که خبر از یک شور و توجه و هیجان جهانی می داد.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی ادامه داد: جمهوری اسلامی در پیش چشم ملت ها و دولت ها از عزت و عظمت عجیبی برخوردار است. تلاش ها و دست و پا زدن های گوناگون سردمداران استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران گویای این حقیقت بزرگ است، از طرفی میلیون ها نفر در آفریقا و اروپا و آمریکا متوجه و شیفته شعارهای انقلاب اسلامی هستند.

وی دشمنی نظام سلطه با ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی را همیشگی دانست و گفت: هر چه انقلاب در این مسیر جلوتر می رود دشمنی های استکبار بیشتر و پیچیده تر شده و حفظ و حراست از انقلاب اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

حسینیان تصریح کرد: عقاید و باورهای دینی و انقلابی سایر افراد جامعه باید برای یک فرد مومن متعهد مهم باشد، زیرا به فرموده امام معصوم اگر کسی نسبت به دیگران بی تفاوت باشد نمازش پذیرفته نخواهد بود، یعنی در حقیقت هیچکدام از اعمالش پذیرفته نیست. گر چه خدای متعال وعده پیروزی دین حق را بوسیله مردان شجاع و فداکار داده و قطعا پیروزی با دین الهی است اما باید حواسمان باشد ما نباید از این قافله عقب بمانیم.

ارسال نظرات