نعمت ولایت فقیه و استقلال از بزرگترین ارزش های انقلاب است

امام جمعه عسلویه گفت: نعمت ولایت فقیه و استقلال از بزرگترین ارزش های انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: از حقوق مسلمانان بر یکدیگر است که گرسنگی او را سیر کند برهنگی او را بپوشاند، مشکلات او را بر طرف کند و سخاوتمندانه به او کمک کند، قرض او را بدهد و اگر به رحمت خدا رفت خانواده او را سرپرستی کند و از یتیمان او نگهداری کند.

امام جمعه عسلویه با بیان فرازی از توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان گفت: اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهند که این مسئله اهمیت ویژه‌ای دارد. رهبر انقلاب فرمودند: منابع کشور کم است و افراد و جریان‌های ناسالم ظالمانه این منابع را می‌بلعند و مانع پیشرفت کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد خدانشناس بی دین و بی‌دغدغه هستند و القاء می‌کنند که چرا رهبری دخالت نمی‌کند. مملکت قانون دارد هر کس باید وظیفه خود انجام دهد و رهبری هم تذکر می‌دهند، توصیه می‌کنند، راهنمایی می‌کنند. رهبر انقلاب فرمودند: مشکلات معیشت مردم و اقتصاد کشور با پول پخش کردن درست نمی‌شود. باید مراقب دست‌هایی که اقتصاد کشور را فلج می‌کنند باشیم. بار‌ها این موارد با جزییات در جلسات کاری به مسئولین تذکر داده‌ام.

هاشمی نژاد با تبریک ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام ره به کشور و آغاز دهه فجر گفت: ۱۲ بهمن روزی تاریخی و بیاد ماندنی است و برای همیشه درتاریخ ثبت شده است.

وی افزود: انقلاب نعماتی داشته است؛ پیشرفت‌ها و ارزش‌هایی به ما ارزانی داشته است. پیشرفت‌ها قابل شمارش نیستند. در همین شهرستان عسلویه چه اقدامات ارزنده‌ای بعد از انقلاب انجام شده است. البته جای کار هنوز هست. ما ادعا نداریم که به حد ایده‌آل رسیده ایم. هر دولتی کار‌ها و فعالیت‌هایی انجام داده است. برخی کمتر و برخی بیشتر؛ افراد و اشخاص وسیله بوده اند. این کار‌ها برکت انقلاب است باید مسئول در طول سال خدمات انقلاب به مردم بگویند فقط مختص دهه فجر یا هفته دولت نباشد.

امام جمعه عسلویه با برشمردن ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: عدم وابستگی و استقلال نعمت بزرگ انقلاب است. اینکه وابسته به هیچ کشور نیستیم آمریکا و استکبار جهانی دارند می‌ترکند و می‌میرند که ما مستقل هستیم و تحت تسلط هیچ کشوری نیستیم.

وی دیگر ارزش‌های انقلاب را خودکفایی در تمام زمینه‌ها و آزادی دانست و افزود: اصل انقلاب برای آزادی بوده و هست تاسیس حکومت اسلامی که آرمان پیامبر اولیاء خدا وائمه بوده است به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: وجود و حضور ولایت فقیه در راس نظام اسلامی این نعمت از بزرگترین نعمت‌ها وارزش‌های انقلاب است که قدر آن را نمی‌دانیم. وجود، ولی فقیه دردوران حضرت امام و مقام معظم رهبری باعث دوام وبقا نظام شده است.

وی افزود: تقارن دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا (س) را به فال نیک می‌گیریم توصیه می‌کنم برگزاری جشن‌های دهه فجر متناسب با ایام شهادت این بانوی بزرگوار باشد.

هاشمی نژاد به موضوع اشتغال درشهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: امیدواریم نشست بررسی اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی نتایج مثبت و قابل ذکر برای مردم داشته باشد و بحث اشتغال به نتیجه برسد.

ارسال نظرات