در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج عشایری عنوان شد:

تبیین دستاوردهای انقلاب از رسالت های خبرنگاران است

همزمان با دهه فجر، همایش خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

همزمان با دهه فجر، همایش خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج عشایری در نمازخانه پیامبراعظم علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهار محال وبختیاری،  در این همایش با تبریک فرارسیدن دهه فجر، گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم ؛ بدون شک وظفیه خبرنگاران بیش از پیش سنگین تر می باشد؛ زیرا اصحاب رسانه و مطبوعات، تصویرگران و روایت کنندگان انقلاب اسلامی  به مردم و جهان می باشند و امروزه رسالت خبرنگاران، بیان دستاوردهای انقلاب  از زبا ن مردم  در جامعه بیشتر از گذشته احساس می شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه عشایری بیان کرد: امروزه دشمنان ما می خواهند به هر طریق ممکن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نظر مردم کوچک جلوه دهند و در جراید و رسانه های خود واقعیت ها را برای مردم وارنه بیان می کنند، لذا وظیفه و رسالت خبرنگاران در این مقطع حساس نظام سنگین تر است، تا با انعکاس اخبار و تصاویر واقعی و بخصوص از زبان مردم دستاوردهای چهل ساله را برای مردم تبیین کنند.

‏‎‏ وی ادامه داد: خبرنگاران باید رسالت زینبی خود را به نحو احسن به انجام برسانند تا اهداف بلند انقلاب و اندیشه های والای امام راحل (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العلی) تحقق یابد و ان شالله پرچم ظلم ستیزی و حق طلبی به دست صاحب اصلیش امام زمام (عج)  برسد.

مسئول روابط عمومی ناحیه عشایری با قدردانی از تلاش خبرنگاران حوزهای مقاومت این ناحیه، افزود: خبرنگاران چشم و چراغ جامعه هستند و هر چقدر روشن کننده واقعیت های جامعه باشند در به ثمر رساندن خون شهدا و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی نقش پررنگ تری خواهند داشت.

ارسال نظرات