خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی:

راهپیمایی22 بهمن نماد اتحاد ملت ما است/بیش از 200 عنوان برنامه اجرا می شود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز: گفت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت ما باید وحدت خود را در برابر جهانیان فریاد کند، به خصوص که پیش از این دشمن یاوه گویی هایی نیز در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزری بسیج در قزوین، محمداسماعیل طاهرخانی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست خبری که صبح امروز(چهارشنبه) در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود اظهار کرد: سپاه شهرستان البرز در نظر دارد ۱۵۰ برنامه نتنوع را در برای دستگاه‌های مختلف برگزار نماید.
وی ادامه داد:۲۰۰ برنامه توسط سپاه و بسیج و به صورت مردم محور برگزار خواهد شد و برنامه ریزی ها به صورتی بوده است که بتواند همه اقشار مختلف جامعه در تمامی رده های سنی را جذب نماید.
فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: برنامه های سپاه شهرستان البرز در ۸ محور عمرانی، مذهبی، علمی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی برگزار خواهد شد.
ارائه میز خدمت توسط مسئولان
طاهر خانی در ادامه با بیان این موضوع که طی دهه فجر میز خدمت با همکاری مسئولان شهرستان برپا خواهد گردید، گفت: معتقدیم تعامل مردم و مسئولان باید تقویت شود، مسوولان در برنامه های مختلف پاسخگوی مردم شریف خواهند بود و همچنین نشست‌های بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدااز برنامه هایی است که در نظر داریم طی دهه مبارک فجر برگزار نماییم.
این مسوول با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تبیین کرد: 22 بهمن ماه روزی است که ملت ما باید وحدت خود را در برابر جهانیان فریاد کند، به خصوص که پیش از این دشمن یاوه گویی هایی نیز در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان، ارائه خدمات پزشکی رایگان، نشست‌های بصیرتی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های ما برای دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی یادآور شد: گروه سرود ۶۰۰ نفری از دانش‌آموزان شهرستان البرز ددر روز 12 بهمن همزمان با سراسر کشور و در لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی در میدان لاله برنامه خود را اجرا خواهند کرد.
طاهر خانی در خاتمه گفت: امسال برنامه نورافشانی در شامگاه ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار