کارشناس مسایل دینی:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین اصل انقلاب و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فراوان و ارزشمند آن است.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۹۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر نماد حق طلبی و باعث اقتدار و عزت ماست.

 وی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دهه مبارک فجر اوقات اعتلا و اهتزار این پرچم مقدس در سراسر ایران اسلامی است و باید در تمام میادین شهر، سر در سازمان ها، اداره ها، مساجد، و حتی منازل این پرچم پرافتخارملی برافراشته شود.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ضمن مقایسه جنبه های مختلف رژیم دست نشانده پهلوی با انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: برخی از کارهای ضد دین در کشور در دوران پهلوی صورت می گرفت که هدف اصلی آن تقدس زدایی از دین و باورهای دینی مردم بود.

فتاحیان تصریح کرد: هر انسان منصفی اگر کمی رعایت انصاف و بیطرفی را داشته باشد، می داند که انقلاب اسلامی، عزت آفرین است و با رژیم منحوس پهلوی که سرتاپا  وابسته و خائن به ملت و کشور بود، هیچ سنخیتی با هم ندارند.

وی، برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی را برشمرد و گفت: تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بی نظیر است و امروز بیداری ملت های مستضعف و کشورهای اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است.

فتاحیان، ایستادگی جبهه مقاومت برابر نظام سلطه و گروه های تکفیری دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی را الگوگرفته از انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس دانست و افزود: گرامیداشت چهلمین بهارآزادی و ایام الله دهه فجر به خاطر توطئه های دشمنان انقلاب، امسال از اهمیت بالاتری برخوردار است.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین اصل انقلاب و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فراوان و ارزشمند آن است.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور باشکوه تر در برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال، گفت: ان شاءالله 22 بهمن 97 تماشایی تر از همیشه خواهد بود.

ارسال نظرات