جشنواره مالک اشتر در سطح حوزه های مقاومت بسیج آستارا برگزار شد+تصاویر

جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان آستارا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۳۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، امروز بعد از ظهر و در حسینیه سپاه ناحیه آستارا جشنواره مالک اشتر بسیج دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با حضور جمع کثیری از بسیجیان انجام شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت بسیج برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین عبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا و جناب سرهنگ آرمان فرماندهی سپاه ناحیه آستارا سخنرانی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین یحیی عبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در بخشی از سخنان خود در خصوص نیک انجام دادن کارها اظهار داشت: با امتیازاتی که در بازرسیها و نظارتهای ستادی داده میشود کاری ندارم، تا وجدانم راضی نشود کارم را نمی پسندم.
جناب سرهنگ آرمان نیز در سخنانی بسیج را خدمتگزار واقعی نظام دانست و گفت: اگر می بینید که میتوانیم برد موشکهایمان را به بیش از 2000 کیلومتر برسانیم و نقطه زنی هم کنیم ولی در طراحی برخی قطعات خودرو مانده ایم به این دلیل است که آن با تفکر بسیجی پیش می رود و اینجا تفکر و روحیه بسیجی نداریم.
در پایان مراسم از دو نفر از برترین های اشراف نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان آستارا در سال 96 با اهدای لوح تقدیر و جوائز قدردانی و تشکر بعمل آمد.

جشنواره مالک اشتر در سطح حوزه های مقاومت بسیج آستارا برگزار شد+تصاویرجشنواره مالک اشتر در سطح حوزه های مقاومت بسیج آستارا برگزار شد+تصاویر
انتهای پیام/

ارسال نظرات