مشرفی جانباز سرافراز دفاع مقدس در گفتگو با بسیج:

مشکلات اقتصادی و فرهنگی امروز حاصل عدم توجه به وصیت نامه شهداست

کارشناس فرهنگی گفت: اکنون پس از چند ده سال از گذشت دفاع مقدس به این نتیجه رسیده ایم که چرا از آرمان های شهدا که همان ولایت مطلقه فقیه و توصیه شهدا که همان مراقبت از عرصه های اقتصادی و فرهنگی می باشد جانانه دفاع نکردیم.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمید رضا مشرفی جانباز سرافراز دفاع مقدس و کارشناس فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه علت عدم موفقیت ما در اقتصاد گوش نکردن به وصیت نامه های شهدا است،شهدای عزیز انقلاب اسلامی با بصیرت و حکمت الهی که داشتند ملت ایران را به تبعیت مطلق از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه شهدا دعوت کردند.

وی افزود: اکنون برخی از مردم به این نکته رسیده اند که ای کاش از همان زمان بعد از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به وصیت نامه شهدا عمل می کردیم، ای کاش دولت ها و مسئولین از همان روز بعد از جنگ به توصیه های ولی فقیه عمل می کردند.

این جانباز سرافراز دفاع مقدس بیان داشت: در اکثر وصیت نامه های شهدا این نکته قابل توجه است که از کشور در عرصه های مختلف دفاع کنید؛عرصه های فرهنگی و اقتصادی اگر از همان موقع تحت مراقبت بود و نفوذ گسترده غربی ها در آن انجام نمیشد اکنون در این بحران های اقتصادی و فرهنگی نبودیم.

وی تأکید کرد: شهدای عزیز انقلاب تأکید کرده بودند که دشمنان این سرزمین بعد از جنگ سراغ اقتصاد و فرهنگ می آیند چون آنها در حمله نظامی سخت دیگر توانی ندارند،آنها ملت غیرتمند ایران را در دفاع مقدس شناختند و به این نتیجه رسیدند برنامه های خود را در عرصه های فرهنگی و اقتصادی پیاده کنند.

این کارشناس فرهنگی اظهار داشت: اکنون پس از چند ده سال از گذشت دفاع مقدس به این نتیجه رسیده ایم که چرا از آرمان های شهدا که همان ولایت مطلقه فقیه و توصیه شهدا که همان مراقبت از عرصه های اقتصادی و فرهنگی می باشد جانانه دفاع نکردیم.

وی افزود: جنگ اقتصادی نیاز به رزمندگان اقتصادی دارد،الگوی دفاع جانانه رزمندگان شجاع و غیور دفاع مقدس باید در عرصه اقتصادی استفاده شود،رزمندگان هشت سال جنگ با وجود دست خالی بودن از نظر تجهیزان نظامی چشم امیدشان به دشمنان نبود.

جانباز مشرفی در پایان با تأکید بر اعتماد به جوانان خاطر نشان کرد: امروز هم رزمندگان اقتصادی نباید چشم امیدی به اروپایی ها و آمریکایی ها داشته باشند و اگر مسئولین کشور به جوانان کشور اعتماد کنند می توانند از جنگ اقتصادی پیروز بیرون بیایند،به تعبیری ایران اسلامی پر از حججی هاست و آماده اند در عرصه های مختلف جانشان را هم فدای ایران کنند.

ارسال نظرات