فرمانده انتظامی عسلویه:

فلسفه حضور پلیس، ایجاد امنیت برای مردم است

فرمانده انتظامی عسلویه گفت: فلسفه حضور پلیس، ایجاد امنیت برای مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۳۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عسلویه در نماز جمعه اهل سنت شهر نخل تقی حاضر شد و قبل از خطبه برای مردم سخنرانی کرد.

سرهنگ فتاحی در جمع نمازگزاران گفت:، خیلی خوشحالم در میان شما باشم و فلسفه حضور پلیس،  ایجاد امنیت برای مردم است.

 وی افزود: همکاران بصورت شبانه روزی جهت تامین امنیت شما و خانواده شما هستند و انتظار داریم پیش از پیش همانطور که از قبل بوده با ما همکاری داشته باشید و ما را از خودتان بدانید ودر بحث اجتماعی و فرهنگی و امنیتی دست و پای ما بگیرید.

فتاحی خاطرنشان کرد: هر جا شخصی یا اشخاصی باشند که در برهم زدن امنیت هستند و از چشمان ما دور باشند و یا ما حضور نداریم انتظار داریم از طریق شماره ۱۱۰ و یاحضور در مرکز امنیت به ما اطلاع بدهید.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان عملکرد نیروی انتظامی در زمینه مواد مخدر گفت: ۲۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در سطح شهرستان عسلویه کشف کردیم و در این زمینه ۲۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر کردیم و در زمینه جمع و دستگیری معتادین ۴۷۶ معتاد در سطح شهرستان عسلویه جمع آوری شدند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اجرای طرح پلیس در سطح شهرستان گفت: برای اجرای طرح در سطح شهرستان عسلویه پلیس عسلویه حضور حداکثری داشته که در همین زمینه با ۶ مورد جرم خشن برخورد داشتیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار