حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله امینی گفت: متاسفانه مدتی است اختلافات بین شورای شهر و شهردار مهران پیش آمده که منجر به راکد شدن برنامه های در دست اقدام شهرداری، و عدم پرداخت حقوق کارمندان شده است.
کد خبر: ۹۱۰۱۳۱۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: برگزاری نشست بین المللی لهستان علیه کشورمان عملا نشان از نقض برجام توسط اروپایی‌ها است و پایبندی کشور به برجام در این شرایط علاوه بر اینکه به منافع ملی آسیب خواهد زد مخالفت صریح با اصل عزتمندی ملت است.

وی افزود: بعد از ماه ها وقت‌کشی اروپایی‌ها در زمینه ایجاد کانال مالى با ایران، مقامات کشور ما به شکل رسمی اعلام کردند که اروپایی ها قصدی برای ایجاد کانال مالی با ایران ندارند زیرا تاکنون تاریخ دقیقی از سوی آنان ارائه داده نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر مهران در ادامه به بازداشت خبرنگار "پرس تی وی" توسط پلیس آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است از استواری و اعتقاد راسخ سرباز انقلابی و ولایی امام زمان(عج)، خانم ملانی فرانکلین تشکر و قدردانی شود.

حجت الاسلام امینی ضمن اشاره به دستگیری خبرنگار شبکه پرس تی اضافه کرد: یکی از نکات جالب و درس آموز این بانوی انقلابی و اسلامی حفظ حجاب در زندان بود.

امام جمعه مهران خاطرنشان کرد: الحق که وی را باید سرباز دل داده امام زمان(ع) نامید که لازم است دستگاه وزارت خارجه با جدیت مساله آزادی ایشان را دنبال کند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه همواره از حق مردم مهران دفاع می‌کنم، تاکید کرد: متاسفانه مدتی است اختلافات بین شورای شهر و شهردار مهران پیش آمده که منجر به راکد شدن برنامه های در دست اقدام شهرداری، و عدم پرداخت حقوق کارمندان شده است.

وی تشریح کرد: بار دیگر از هر 5 عضو محترم شورای شهر خواهشمندم این مساله را  هر چه زودتر سر و سامان داده در غیر این صورت علاوه بر این که توضیحات دقیق تر و صریح تری به مردم خواهم داد از مسوولین شهرستان، استان و همینطور مسوولان قضایی درخواست می کنم در این زمینه برخورد قانونی را اعمال کنند.

لازم به ذکر است، استان ایلام با داشتن 420 کیلومتر مرز مشترک و مرز بین المللی مهران به عنوان فعال ترین خروجی کشور برای تردد زائران است. 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار