رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

حرفه پرستاری تمام شاخصه های رسیدن به کمال را دارد

دکتر شیرانی در آئین تجلیل از پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ویژگی های رسیدن از شاخصه های بارز و اصلی کار پرستاری است.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۳۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و تجلیل از پرستاران و کادر بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: ما باید به خودتان ببالید، چرا که شاخصه های لازم به کمال رسیدن را در کارتان می بینید و آن را انجام می دهید.

دکتر شیرانی افزود: بسیاری از عرفا ، فروتنی، مردمی بودن و مؤثر بودن را از جمله ویژگی های لازم برای رسیدن به کمال می دانند و این خصوصیات در کار پرستاری از شاخصه های بارز و اصلی است.

وی، ادامه داد: ماهیت کار شما امروز شناخته شده است، شما افرادی کمک کننده و مددکار برای اطرافیان و بیماران هستید و هیچ تردیدی در اهمیت کار شما وجود ندارد؛ اما هنوز آسیب هایی از جمله آسیب های اجتماعی و حقوقی و صنفی در این شغل وجود دارد، که امیدواریم بتوانیم به جایی برسیم که تمامی مشکلات این قشر حل شود.

گفتنی است: سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، شعرخوانی، مسابقه فرزندان کارکنان معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تجلیل از سپیدجامگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های این همایش در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد بود.

ارسال نظرات