نشست روشنگری در زاهدان برگزار شد

نشست روشنگری با موضوع تبیین خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی با همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۱۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست روشنگری در راستای تبیین خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور خواهران بسیجی در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

در این نشست دکتر قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: آمریکا دشمن دیرینه ای است که فشارهای اقتصادی، فشارهای سیاسی، و ایجاد اختلاف منطقه ای در پیرامون حوزه ما از سر ضعف و ترس آمریکاست و امروز آمریکا تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی جمع کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که پارسهای از سر ترس و زبونانه دشمن علیه ایران قابل درک است افزود:  دشمن به درستی به این نتیجه رسیده که باید برما فشار بیاورد تا بتواند سیاستهای خودش را پیش ببرد.

دکتر حبیب زاده مانع دوم را مانع درونی دانست که سالهای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان جریان نفوذ از آن یاد کرده است و نسبت به آن به ما هشدار داده است، در جریان نفوذ بخشی آگاهانه و بر اساس منافع بیگانه دست به کارشکنی و ایجاد مانع در مسیر انقلاب می زنند و برخی از آنها نا آگاهانه و بر اساس چرب و شیرین دنیا و منافع اقتصادی  و از سر بی تدبیری بر مسالک های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تکیه زده اند و تحت عنوان مانعی بر سر مسیر نظام خود نمایی می کنند که باید برای این دو مانع چاره اندیشی کنیم.

معاون سیاسی سازمان  بسیج تصریح کرد: مانع اول آمریکاست و باید آمریکا را خوب بشناسیم، آمریکای دیروز و آمریکای امروز را باید درست بشناسیم، آمریکای دیروز قدرت بالای جهان قدرتی دارای اعتبار در میان متحدین خویش، قدرتی هوشمند که متحدین خود را در اقسا نقاط جهان به کار انداخت و آنها هزینه می کردند و آمریکا منفعت آن را می برد.

 

 

ارسال نظرات