فرمانده سال دوران هشت دفاع مقدس گفت: ملت ایران همیشه هوشیار و آگاه بوده و تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با پیروی از ولایت فقیه برای حفط ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
ملت ایران همیشه پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند / ملت ایران پیرو ولایت فقیه هستند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمدجعفر اسدی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس شامگاه سه‌شنبه ۱۸ دی در یادواره شهدای والامقام عملیات کربلای ۴ و ۵ در مهدیه اردبیل اظهار داشت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مقابل استکبار جهانی و دشمنان ایستادگی کردند و با بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را شکستند.

وی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد تضعیف نظام هستند، افزود: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت از ترفند‌های دشمنان آگاه بوده و دشمنان و استکبار جهانی نمی‌توانند حتی نگاه چپ به کشور داشته باشند.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا رسالتی بسیار خطیر است، گفت: یاد شهدای والامقام ما را در مقابل سختی‌های این روز‌ها مقاوم‌تر کرده و راهکار اساسی برای عبور از تنگنا‌های فعلی است.

فرمانده سال دوران هشت دفاع مقدس تصریح کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای والامقام رسالتی خطیر بوده و امروز یادواره شهدای عملیات ۴ و ۵ به صورت باشکوه در اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: ملت ایران همیشه هوشیار و آگاه بوده و تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با پیروی از ولایت فقیه برای حفط ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

اسدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات کربلای ۴ و ۵ اظهار کرد: استان اردبیل در این عملیات‌ها شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که با جان و دل از کشورمان دفاع کردند.

این فرمانده جبهه مقاومت افزود: ما هر آنچه امروز در کشور داریم در سایه خون شهدای والامقام بوده و امنیت و اقتدار کنونی که در کشور به وجود آمده در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به گمان اینکه برجام دستاوردی برای کشور خواهد داشت پای میز مذاکره رفتند، اما متاسفانه برجام نتیجه و دستاوردی برای کشور نداشت.
ارسال نظرات