مدیرکل ارشاد فرهنگ اسلامی یزد:

استقبال بی نظیر یزدی ها از تولیدات فرهنگی و هنری

مدیرکل ارشاد فرهنگ اسلامی یزد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم یزد از تولیدات فرهنگی و هنری، ادامه داد: زیر ساخت های فرهنگی یزد به گونه ای است که در بعضی از مواقع جوابگوی نیاز های مردم و استقبال بی نظیر آنها نیست.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۳۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مجید جوادیان زاده مدیرکل ارشاد فرهنگ اسلامی یزد در نشست خبری جشنواره ملی فجر استانی، اظهار داشت: حقوق فرهنگی و هنری از جمله حقوق شهروندان یزدی است که باید رعایت شود به همین منظور از محصولات فرهنگی و هنری تمام نقاط کشور برای همشهریان به نمایش بگذاریم.
وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم یزد از تولیدات فرهنگی و هنری، ادامه داد: زیر ساخت هاب فرهنگی یزد به گونه‌ای است که در بعضی از مواقع جوابگوی نیاز‌های مردم و استقبال بی نظیر آن‌ها نیست؛ پروژه‌هایی در دست احداث است که امیدواریم به پیگیری رسانه‌ها و مسئولین استانی زودتر محقق می‌شود.

استقبال بی نظیر یزدی ها از تولیدات فرهنگی و هنریمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، تاکید کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال ۱۴ فیلم به طور همزمان با سراسر کشور در سینما‌های یزد به نمایش در می‌آید. در نظر داریم از شرایط فراهم شود جشنواره فیلم امسال را در یکی از شهرستان‌ها هم اجرا کنیم.
وی در ادامه با اشاره به جشنواره تئاتر گفت: جشنواره تئاتر از ۱۸ دی تا ۲۱ دی ماه در تالار هنر برگزار خواهد شد، تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی و نقالی از برنامه‌های این جشنواره است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ادامه داد: آثار تجسمی هنرمندان یزدی در جشنواره تجسمی که ۱۱ تا ۲۸ بهمن در تهران دایر است، حضور خواهند داشت.

استقبال بی نظیر یزدی ها از تولیدات فرهنگی و هنریمحمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در پایان جلسه با اشاره به ظرفیت بالای نساجی در یزد، گفت: اسفند ماه امسال جشنوار پارچه فجر برای اولین بار با حضور استان‌های دیگر در یزد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار