در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان شد:

فعالیت 3هزار خادم یاری آستان قدس رضوی در بام ایران

مدیرنمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری از فعالیت 23 کانون تخصصی موضوعی در بحث خادم یاری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۵۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  بهروز مردانی‌نژاد، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، به تشریح فعالیت‌های رسیدگی به محرومان از سوی آستان قدس رضوی بر اساس دستورات مقام معظم رهبری پرداخت.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری، موضوعات؛ امداد، وقف و نذر و امور فرهنگی را از عرصه های خدمتی آستان قدس رضوی برشمرد که با تلاش نیروهای داوطلب و خادمان و خادم یاران افتخاری تحت مدیریت و نظارت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی اجرا می شود.

مردانی‌نژاد در ادامه به فعالیت های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری نیز اشاره کرد و توزیع پنج هزار بسته غذایی  و گوشت 300 رأس گوسفند بین نیازمندان، اهدای کارت های هدیه و ۳۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف و پوشاک مدرسه در میان دانش‌آموزان محروم، حمایت از بیماران خاص و اعزام پنج هزار و 600 زائر اولی به مشهد مقدس را از مهم ترین خدمات این دفتر در استان برشمرد.

 این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: 3هزار خادم‌یار رضوی در استان چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کرده‌اند که یکهزار و 800 نفر تأییدیه و کد شناسایی دریافت نموده و در حال حاضر ۴۰۰ نفر در حرم مطهر مشغول خدمت افتخاری هستند.

مردانی نژاد، اضافه کرد:  23 کانون تخصصی موضوعی در بحث خادمی یاری رضوی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها احداث یک مجمتع چندمنظوره بزرگ است، اما زمین این مجتمع باید از سوی استان تأمین شود و ساخت آن با آستان قدس خواهد بود، که کاربردهای مختلفی همچون درمانی در آن‌ها پیش‌بینی شده است و در استان چهارمحال و بختیاری  هم یک قطعه زمین برای این کار شناسایی شده و پیگیر کارهای واگذاری آن هستیم.

ارسال نظرات