سید ساجد یعقوبی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همایش بزرگ «پیام آوران عاشورایی» و تجلیل از خواهران شهدا برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۴۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

همایش «پیام آوران عاشورایی» در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی واحد جلسه ستاد برگزاری همایش پیام آوران عاشورایی با بیان اینکه الگوهای موجود در دفاع مقدس را باید زنده و پویا نگهداشت گفت: خواهران شهدا نقشی زینب وار ایفا کردند و در پرستاری از جانبازان و شهدا سنگ تمام گذاشتند.

واحد ادامه داد: استفاده از الگوهای دفاع مقدس می‌تواند در سلامت جامعه و خانواده ایرانی موثر بوده فرهنگ اصیل و عاشورایی دفاع مقدس را به جهانیان بشناساند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه برای اولین بار در استان اردبیل همایش تجلیل از خواهران شهدا با عنوان «پیام آوران عاشورایی» برگزار خواهد شد تکریم صبر و مقاومت خانواده های شهدا را وظیفه‌ای فراموش نشدنی برای مسئولان و آحاد مردم جامعه برشمرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان در روز ولادت حضرت زینب (س) با برگزاری این همایش یاد و خاطره خواهران شهدا را زنده نگه داشته و گوشه‌ای از زحمات آنان را برای جامعه تبیین کنیم.

ارسال نظرات