دبير جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان مركزي در گفتگو با بسيج ؛

جريان مومن انقلابي به دنبال مطالبه گري جدي عدالت اجتماعي باشند

حجت الاسلام تاج آبادي گفت : مردم امروز بايد به مانند گذشته عدالت اجتماعي را از مسئولين مطالبه كنند و هر جا بي عدالتي و تبعيضي را مشاهده كردند؛ جريان مومن انقلابي به جوشش در بيايد و اجازه ندهند ، افكارغيرانقلابي براي اين نظام تصميم بگيرد .
کد خبر: ۹۰۹۷۱۱۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ حجت الاسلام تاج آبادي دبيرجبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان مركزي در گفتگو با خبرگزاري بسيج ،هدف از ايجاد انقلاب اسلامي ايران را مبارزه با ظلم و بي عدالتي دوران طاغوت دانست و افزود : مردم در قبل ازانقلاب شناختي از ولايت فقيه نداشتند ؛ ولي ظلم را بخوبي شناخته بودند و فطرتا به حسن عدل ايمان داشتند .

وي در ادامه به محورهاي مهم انقلاب اشاره و گفت :امام خميني (ره) با كمك خداوند متعال و مردم، انقلابي با سه محور عدالت ، عقلانيت و معنويت را شكل دادند و اين انقلاب با امدادهاي غيبي به پيروزي رسيد .

تاج آبادي درهمين خصوص تصريح كرد : مردم با پيروزي انقلاب دست خداوند را در ميدان امر به معروف و نهي از منكر به صورت واضح و شفاف ديدند و اين انقلاب بايد تثبيت مي شد .

دبيرجبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان خاطرنشان كرد : تثبيت اين انقلاب با اهداي 220 هزارشهيد ،جانباز و ايثارگر به دست آمده و دشمن به دنبال بي ثمركردن اين حركت با رواج بي بند و باري براي نسل جوان كشور است.

وي همچنين اضافه كرد : رسيدن به لذت هاي سالم دنيوي در  انقلاب اسلامی نمایان  شد و طعم خوش اتحاد، ميوه اش عدالت خواهد بود و امام (ره) حفظ اين انقلاب و نظام را از اوجب واجبات دانسته بودند .

تاج آبادي در ادامه گفت : مقام معظم رهبري فرمودند : صورت نظام تثبيت شده است ، ولي سيرت نظام درحال كاهش خواهد بود و دليل آن هم وجود ريزش افرادي ميباشد كه ظلم هاي طاغوت را فراموش كرده اند.

حجت الاسلام تاج آبادي افزود : دغدغه و نگراني امام خميني (ره) حاكم شدن ثروتمندان و اشراف در اين انقلاب بود و فرمودند: هرگاه اين نوع تفكرها درحكومت اسلامي مسئوليت بدست آوردند، بايد فاتحه اين انقلاب را خواند .

وي افزود : مردم امروز بايد به مانند گذشته عدالت اجتماعي را از مسئولين مطالبه كنند و هر جا بي عدالتي و تبعيضي را مشاهده كردند؛ جريان مومن انقلابي به جوشش در بيايد و اجازه ندهند ، افكارغيرانقلابي براي اين نظام تصميم بگيرد .

دبيرجبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان مركزي گفت : شكاف طبقاتي در كشورخيلي زياد شده و برخي افراد از سر سيري زياد درحال تركيدن هستند و مردم طبقه پايين جامعه بايد اين بي عدالتي اجتماعي را از مسئولين كشور مطالبه گري جدي كنند.

ارسال نظرات