رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان کوهبنان:

مردم؛ یاری‌رسان انقلاب در تمامی برهه‌ها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان کوهبنان تأکید کرد: دشمن در حال دسیسه برای انتخابات سال آتی است، در حالی که ما از نعمت ولایت و رهبری و مردمی ولایی برخوردار هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۸۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, همایش بصیرتی اعضای شبکه دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان کوهبنان، ۱۲ دی‌ماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی اکوهبنان برگزار شد. 

در ابتدای این برنامه رضا توکلی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان کوهبنان گفت: فتنه سال ۸۸ درس‌های بزرگی به ما داد، در حالی که هیچ تقلبی صورت نگرفته بود در شمارش آرای شهرستان کوهبنان با توجه به بازشماری هیچ تغییری به‌وجود نیامد. 

وی بیان کرد: انتخابات در کوهبنان با صحت و سلامتی برگزار شد، گرچه برخی افراد بر ابطال انتخابات تأکید داشتند، در حالی که مطمئن بودند هیچ تقلبی در کار نبود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان کوهبنان تأکید کرد: دشمن در حال دسیسه برای انتخابات سال آتی است، در حالی که ما از نعمت ولایت و رهبری و مردمی ولایی برخوردار هستیم.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها یاری‌رسان انقلاب اسلامی بوده است که این مهم را نیز در انتخابات شاهد هستیم.

در ادامه محمد علمی، رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کرمان گفت: در دهه بصیرت و بلوغ انقلاب اسلامی و در آستانه جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، البته فتنه‌ها تمام نشده در حالی که آینده تشخیص فتنه دشوارتر خواهد بود.

وی بیان کرد: انسان زیباترین موجود خلقت است که می‌تواند زشت‌ترین هم باشد، اینجاست که باید قدر خود را بدانیم و همواره خادم‌ترین موجود باشیم. انسان موجودی عجیب و ناشناخته است که باید بصیرت پیدا کند و تابع عقل باشد در حالی که همواره جبهه حق و باطل وجود داشته است.

علمی گفت: جبهه پیامبران و مؤمنان همواره ثابت قدم مانده است، در حالی که گروهی دنبال دنیا و افراد ملحد هستند و در برابر آنان، مؤمنان و موحدان قرار دارند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) هیچ‌وقت در برابر آمریکا کوتاه نیامد و سازش با استکبار را کاری قبیح می‌دانستند، در حالی که امروز شعار عده‌ای شده است، افزود: امروز آمریکا از منطقه پا به فرار گذاشته چون هیچ عزت و قدرتی در منطقه ندارد و به‌دنبال بیرون بردن نیروهای خود از سوریه است که این مهم نشان از قدرت انقلاب اسلامی دارد.

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کرمان تأکید کرد: اگر بخواهیم حق را از باطل تشخیص دهیم باید آنها را با ملاک‌های دین بسنحیم و خود را به خدا نزدیک کنیم.

 

 

ارسال نظرات