سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استان در دوران فرماندهی خود در سپاه استان ایلام،برای فرمانده جدید این استان آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۵۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استان در دوران فرماندهی خود در سپاه استان ایلام،برای فرمانده جدید این استان آرزوی موفقیت کرد.
متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالي


تغيير و جابجايي و نو شدن در بدنه مديريتي نشان از پويايي يك مجموعه و رويش هاي آن سازمان است. سربازي مي رود و سرباز ديگر بر مسند خدمت مي نشيند.
همانطور كه ديگر دوستان و همرزمان يك به يك آمدند و بار اين مسئوليت خطير و بزرگ را به نفر پس از خود واگذار نمودند و در ديگر سنگرها مشغول سربازي و خدمت به نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران اسلامي شدند. امروز نوبت به ترك اين سنگر توسط اين حقير رسيده است و بايد بار سنگين اين امانت و به فرموده امام خامنه اي (مدظله العالی) اين پست نگهباني را به دوش سرباز ديگري از فرزندان همين خطه و آب و خاك بسپارم.
استاني كه آوازه رشادت ها و شجاعت ها و خط شكني هاي رزمندگان و ايثارگران و شهدايش و مقاومت قهرمانانه زنان و مردان و پيران و كودكانش در سرماي طاقت فرساي زمستان و گرماي سوزان و داغ تابستان در برابر حملات وحشيانه دشمن بعثي به شهر ها و روستاهايمان زبانزد عام و خاص است. مردماني كه جانانه ايستاندند و از مرزها و كيان ايران اسلامي دفاع كردند و جان و مال و فرزندان خود را براي بقا و سربلندي اين انقلاب و نظام فدا نمودند. اين مردم شايسته بهترين هايند.
در طول مسئوليت اينجانب در سنگر مقدس فرماندهي سپاه اميرالمومنين(ع) اگر نبود همراهي و همكاري و همدلي مردم و مسئولان بي شك شاهد ارائه اين خدمات ناچيز در برابر عظمت و بزرگي اين ملت و مردم آگاه و هميشه در صحنه ، نبوديم .
خدماتي چون محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان، کارهای بزرگ فرهنگی ، خدمات رسانی در اربعین حسینی، پیگیری مشکلات مردم و بسیجیان و تلاش برای استفاده از ظرفیت نفت و گاز و نیز توسعه راهها از طریق مراجع ذیربط و ... كه قطره است در برابر درياي بيكران صفا و صداقت مردمان استان قهرمان و قهرمان پرورم ايلام.
اینجانب برخود وظیفه می دانم از مردم شریف و نجیب استان ایلام حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبتهای این مردم عزیز،خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،بسیجیان همیشه در صحنه،آزادگان ، پاسداران غیور، سربازان،اصحاب رسانه،امام جمعه معزز ، استاندار محترم ، ائمه جمعه شهرستانها و روحانیت، فرمانداران و شهرداران گرانقدر ،مدیران کل و مسئولین و مدیران نهاد ها و ادارات مختلف ، اساتید و فرهنگیان، دانشجویان، روستاییان، اصناف و بازاریان و کلیه اقشار مختلف مردم و همچنین بزرگوارانی که چه به صورت تلفنی و چه به صورت ارسال پیام و یا مراجعه حضوری، به بنده لطف داشته اند و نیز اعضای محترم شورای تامین و اداری استان ابراز نمایم و برای برادر عزيزم جناب آقای شاكرمی در اين سنگر جديد آرزوی موفقيت و پيروزی نمايم.
و من الله التوفيق برادر شما سيدصادق حسيني

 

ارسال نظرات