خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

مردم و نظام از هم جدا نیستند/ شاخص نگر باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) قزوین گفت: در فتنه ها شاخص نگر باشیم نه شخص نگر، زیرا شخص دچار خطا و لغزش می شود اما شاخص ها استوارند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۴۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت حماسه ماندگار ۹ دی گفت: هفت دی آغاز حرکت انقلابی مردم قزوین در روند شکل گیری انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بوده وپس از ۵۰۰سال فروپاشی کلیسا، شکل گیری ابرقدرت آمریکا،شکل گیری سازمان ملل و قرارداد ورشو و جنگ سرد علیه شوروی سبب فروپاشی این کشور شد.

وی در ادامه با شاره به دخالت ابرقدرتها در ساز و کار حکومتی پیش از انقلاب گفت: امریکا وزیر و وکیل را جابجا می کرد، نفت ایران را می برد و ۷۰درصد پول نفت را نمی داد و مابقی را فقط سلاح تحولیل می داد.
مهدی جو یادآور شد: حتی اگر کودتای طبس و کودتای نوژه را در نظر نگیرید و شکست ۷۵ کشور غیر مستقیم و ۳۴کشور مستقیم در نظر نگیرید تنها پیروزی انقلاب اسلامی یک شکست برای آمریکا بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: ایران به دلیل قرار گرفتن در حوزه انرژی و دریا مورد طمع جهانخواران بوده و آمریکا بسیار مایل است که به ایران که روزی حیاط خلوت او بوده برگردند.یکی از دستاوردهای انقلاب مواجهه با اعمال استکبار با تفکر تک قطبی آمریکا و شکست تمام طرح ها و نقشه های آنان بود.
مهدی جو تبیین کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در سرتاسر دنیا بوده که بسیاری از کشورها با الهام از انقلاب به تقابل با منافع نامشروع شیطان بزرگ رسیده اند. انقلاب فرزندان بسیاری دارد حتی در دل آمریکا و اروپا روی آوردن به این تفکر در حال شکل گیری است.
وی در ادامه با اشاره به تناقض در پوشش اخبار شبکه های غربی گفت: این رسانه ها هیچ وقت به کاتالونیا،یونان، مسائل فرانسه و آمریکا نمی پردازند.امام مستضعفان فرهنگی به وجود آوردند که با هر فرهنگ و ساختاری در ملت های مختلف منطبق است که این متعلق به اسلام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) خاطرنشان کرد: در مواجهه با دشمن دونوع مبارزه وجود دارد که مبارزه داخلی و خارجی می باشد. تیرماه ۷۷،تیرماه ۸۸و ۹۸ سه دهه می شود.آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند به همین دلیل اصل برنامه های خود را در مبارزه درونی پیگیره می کنند و بنام مبارزه از قلب دشمن است. وقتی آمریکا مبارزه درونی را انتخاب می کند یعنی قدرت تقابل با ما را ندارد و در نهایت مدل جنگ‌درونی نا ملمموس و مبهم تر از جنگ خارجی است.

مهدی جو افزود: شناسایی دشمن نفوذی و شلیک به وی بسیار سخت است.وقتی کسی از دست پلیس فرار می کند لابلای مردم مخفی می شود و می داند پلیس به مردمش شلیک نمی کند. لذا پس از ۳دهه دشمن با همه غوغا سالاری و اتاق های فکر و ابزار برنامه ای مستقل برای مواجهه با ما ندارد.

وی با اشاره به ظلم شیطان بزرگ گفت: تفکرات استکبار بربریت بوده و هر لباسی به یک عقب مانده بپوشید ظاهرش تغییر می کند اما رفتارش عوض نمی شود.آنها می گویند؛ ایرانیان امپراطور بودند و عنصر خارجی را قبول نمی کنند و دوم تفکرات مذهبی و منطقی قوی دارند و در نهایت آنها دور یک حقیقت نگهدارنده بنام ولایت فقیه می چرخند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن (ع) گفت: برای براندازی انقلاب انها بدل انقلاب را در دستور کار قرار دارند و اصلاحات یا رفورم را بکار بردند. پس از اینکه ناموفق بودند آمدند ریویزیونیسم را مطرح کردند و گفتند ساختار قابل تغییر نیست اما
چیدمان را تغییر دهیم.
این مسوول بیان کرد: وقتی رهبری هرچیزی را بیان می کنند عده ای با رسانه هایشان برخلاف آن عمل می کنند و تغییر چیدمان میدهند یعنی اولویت ها و ذائقه مردم عوض شود.
در فتنه ۸۸ دشمن موفق شد مردم را به خیابان بیاورد اما دو اشتباه کردند؛ نخست اینکه مردم را در برابر نظام قراردهند و اعتراف کردند که تقلب رمز آشوب بود و نمی دانستند که مردم با نظام از هم جدا نیستند. کجای دنیای سراغ دارید که در طول ۴ دهه یک روز انتخاباتش عقب نیفتد. کجای دنیا سراغ دارید که هر تفکری روی کار بیاید رهبری حمایت کند.
وی دومین اشتباه آنان را تشریح کرد و گفت: فتنه گران بزرگترین اشتباه را در اهانت به مقدسات انجام دادند، طرحی که ده سال برروی آن کار کرده بودند لذا در فتنه ها باید شخص نگر نباشیم بلکه شاخص نگر باشیم.
۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار