بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛

حماسه 9دی تجلی قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی بود

در بیانیه سپاه قمربنی هاشم (ع) به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت آمده است: حماسه 9دی، تجلی قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۴۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، با صدور بیانیه از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در مراسم راهپیمایی و اجتماع بزرگ گرامیداشت 9دی دعوت کرد.

در بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت 9دی، این رویداد بزرگ مظهر تجلی قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و آمده است: حماسه ماندگار و فراموش ناشدنی 9دی 1388، به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با حضور هوشمندانه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه جوانان نسل سوم انقلاب خلق شد و سیلی محکمی به صورت کسانی نواخته شد که سعی می کردند مسیر حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند.

امروز نیز شاهد تلاش دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران منطقه ای و جیره خواران داخلی آنها برای فراموشی و در طاق نسیان گذاشتن این رویداد بزرگ تاریخی هستیم؛ اما همان گونه که واقعه عاشورا بعد از قرن ها روز به روز باشکوه تر از هرسال دیگری گرامی داشته می شود و باعث بیداری ملتها گردیده، حماسه 9دی نیز به کوری چشم مستکبران و نظام سلطه، در برگ های زرین تاریخ افتخارات ملت مسلمان ایران جاودانه شده است.

بی شک، بر اساس منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) آنچه که برای ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسئولین، غیر مسئولین، بخصوص جوانها، بخصوص کسانی که سخن و حرفشان تأثیر دارد، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند. هیچ کس نگوید من تکلیفی ندارم، من مسئولیتی ندارم؛ همه مسئولند.

ما پاسداران، بسیجیان و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن اعلام وفاداری مجدد به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و وفاداری به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، در مراسم ویژه بزرگداشت حماسه 9دی حضور خواهیم داشت و از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و بصیر و غیور استان چهارمحال و بختیاری نیز برای شرکت در راهپیمایی و اجتماع بزرگ بصیرتی در مرکز استان و شهرستان ها دعوت می نماییم.

شایان ذکر است: تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، سپاه نواحی شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، اردل، کیار، بن، سامان و کوهرنگ، ناحیه بسیج عشایری، ناحیه بسیج دانشجویی، سازمان های بسیج فرهنگیان، اساتید، پیشکسوتان دفاع مقدس، دانش آموزی، کارمندی و ادارات، کارگری، اصناف و بازاریان، جامعه زنان، رسانه، هنرمندان، سپاه حفاظت فرودگاه شهرکرد، نیز با صدور اطلاعیه های جداگانه ضمن اعلام حضور در راهپیمایی و اجتماع بزرگ 9دی، از آحاد هم استانی های عزیز برای شرکت در این مراسم بصیرتی دعوت کردند.

ارسال نظرات