استاندار ایلام گفت: برخی ها با نادانی تیشه به ریشه نظام می زنند و با انتقادهای بی جا در حال مسموم کردن ذهن ملت هستند.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۲۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز، دوم دی ماه در نشست ستاد تسهیل اظهار داشت: حرف هایی که از روی حسد و غرض ورزی زده می شود، پایه های نظام را سست و دشمن را خرسند و موجب یاس مردم می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهوری عصاره ملت است که مورد اعتماد مردم و رهبری است، مدیران هر کاری که انجام می دهند باید اطلاع رسانی کنند اگر کم کاری شده یا اقدامی انجام نشده مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگو و علت را بررسی کنند.
استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی خواست عملکرد خود و اقدامات انجام شده را به طور شفاف برای مردم بازگو کنند و مردم را مطلع کنند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برخی از افراد با غرض ورزی در فضای مجازی به گونه ای اعلام می کنند که مدیران هیچ اقدامی نمی کنند و به نوعی دولت را زیر تیغ انتقاد می گیرند.
وی یادآور شد: به عنوان مدیران دولت مسئولیم و باید اقدام هایی که انجام می دهیم را اطلاع رسانی کنیم و قضاوت را به مردم بسپاریم.
استاندار ایلام اضافه کرد: برخی در این دولت استخوان لای زخم شده اند و اجازه نمی دهند که خدمات و اقدامات به خوبی اعلام شود، می خواهند فضا را مسموم جلوه دهند اما مردم خود حافظه تاریخی قوی دارند و به خوبی نوع خدمات را تشخیص می دهند.
وی گفت: مدیران باید در رسانه های عمومی و صدا و سیما عملکرد خود و اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکل اشتغال و رفع موانع تولید را بیان کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: خروجی نشست های ستاد تسهیل بابد منتج به ایجاد اشتغال و فعال سازی واحدهای غیرفعال شود.
ایوب درویشی اظهار داشت: نشست های این ستاد و مصوبات آنها باید خروجی مناسبی داشته باشد که در نشست آتی به صورت دقیق بررسی و بیان شود.
وی ادامه داد: همچنین باید مروری بر مصوبات اجرا نشده انجام گیرد که چرا عملیاتی نشده اند و آنها مشخص شود.
معاون استاندار ایلام افزود: برگزاری جلسات و تعدد مصوبات مساله اصلی نیست بلکه مهمترین مساله حفظ اشتغال، ایجاد اشتغال جدید، گردش سرمایه و فعال شدن واحدهای غیر فعال است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در این نشست گزارشی از تعداد جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری ارایه کرد و گفت: تعداد جلسات ستاد تسهیل نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.
یارالله نصیری اظهار داشت: امسال تاکنون 56 نشست با مجموع 349 مصوبه که 287 مصوبه اجرایی 41 مصوبه در دست اجرا و 16 مصوبه اجرایی نشده اند، حاصل نشست های ستاد تسهیل بوده است.
در ادامه این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی که عمدتا بدهی بانکی و استمهال تسهیلات مشکل آنها بود، مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظرات