مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، گفت: رمز موفقت و دوام انقلاب در این 40 سال همراهی و همگامی مردم بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فارسان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: به لطف خدا امسال چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت؛ البته در این دهه باید متوجه باشیم که رمز موفقت و دوام انقلاب  در این 40 سال همراهی و همگامی مردم بوده است.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا علوی، افزود: همراهی مردم با ولایت، شرط پیروزی انقلاب و پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

علوی با اشاره به رشد خدمات و گسترش امکانات از زوایای مختلف در مقایسه با قبل از انقلاب در کشور؛ تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه از حیث سیاسی و نظامی تبدیل شده است، اما متاسفانه دشمنان سعی دارند که برمردم القاء کنند که نظام اسلامی یک نظام ناکارآمد است.

وی، تصریح کرد: برخی نفوذی های داخل و برخی از نادان ها نیز نادانسته با دشمنان همراهی می کنند در حالی که اگر نظام ما ناکارآمد بود نمی توانست 40 سال در مقابل تمام فشارها بایستد و دوام بیاورد.

این مقام مسئول، در پایان خاطر نشان کرد: ما باید توکل بخدا و کمک به دولت را از وظایف خودمان بدانیم و مطمئن باشیم هرجا باتفکر بسیجی وارد شدیم موفق بودیم و اگر امروز در منطقه حرفی برای گفتن داریم ناشی از همین تفکر جهادی و بسیجی مان است، پس باید از الان به بعد نیز انقلابی و جهادی عمل کنیم.

ارسال نظرات