نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

غرب در مقابله با تروریسم رفتاری دوگانه دارد/دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عربستان در منطقه دست به جنایت می زند ولی سازمان های بین المللی این اقدامات جنایتکارانه را نادیده می گیرند؛ آنها ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند درحالیکه عربستان ناقض حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۹۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های ننماز جمعه امروز با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص تبعات اخروی ریاست گفت: در جمهوری اسلامی مبنای مسئولیت‌پذیری تکلیف گرایی، خدمتگزاری و شایسته‌سالاری است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شایسته‌سالاری، امانت و صداقت را مد نظر قرار دهند، افزود: بار مسئولیت برای همه سنگین است، همه باید توجه داشته باشند که وظیفه را در هر جایگاهی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رانت خواری را آفتی دانست و با ابراز تاسف از باندبازی برخی در کشور تصریح کرد: پست و مقام ارزشی ندارد و امید است که دنبال حب ریاست نباشیم و برای آن دست‌وپا نزیم.

آیت الله دری نجف آبادی امنیت را نعمتی دانست که باید قدر دانسته شود و گفت: امنیت بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران است و خدا را شاکریم به رغم شرایط منطقه ای ایران هنوز جزیره امن منطقه است و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به شوکت و قدرت این کشور با بیداری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به بن‌ بست خورده است.

وی به حریق مدرسه در زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه این حادثه تمام ملت ایران را متاثر کرد. 25 هزار مدرسه با استفاده از وسایل گرمایشی نفتی گرم می شوند و نمی توان به یکباره تمامی این وسایل را تغییر داد؛ در چنین شرایطی آموزش استفاده صحیح از این وسایل گرمایشی امری لازم است.

آیت الله دری نجف آبادی با گله‌مندی از اینکه برخی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی کم لطفی می کنند، گفت: افزایش تولید برق، انشعابات گاز و افزایش آمار باسوادی و ...به برکت انقلاب اسلامی حاصل شد.

وی ضمن انتقاد از برخوردهای دوگانه غرب خاطرنشان کرد: عربستان در منطقه دست به جنایت می زند ولی سازمان های بین المللی این اقدامات جنایتکارانه را نادیده می گیرند؛ آنها ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند درحالیکه عربستان ناقض حقوق بشر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات