آغاز دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان سیستان و بلوچستان

اولین دوره آموزشی مهارت های فضای مجازی ویژه خبرنگاران و فعالین حوزه فرهنگی توسط سازمان بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی سراج استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۹۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنکار بسیج از زاهدان، اولین دوره آموزشی مهارت های فضای مجازی ویژه خبرنگاران و فعالین حوزه فرهنگی توسط سازمان بسیج رسانه و سازمان فضای مجازی سراج استان آغاز شد.

 یوسف علی بیگی رییس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال گسترده از برگزاری دوره آموزشی مهارت های فضای مجازی گفت:این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری و با ارائه سر فصل های مبانی فضای مجازی، فضای مجازی و خانواده،سواد بازی های ریانه ای و فنون سخنوری آشنایی با مفاهیم و ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی و کنش‌گری در فضای مجازی با حضور بیش از 200 شرکت کننده از صبح امروز آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این دوره را کسب مهارت لازم به منظور حضور هدفمند افراد در فضای مجازی به منظور تعامل صحیح دانست افزود: انتظار داریم با ارائه مطالب کاربردی و هدفمند در چنین دوره هایی شاهد تولید و انتشار محتوای مؤثر و مفید در فضای مجازی باشیم.

 یوسف علی بیگی تصریح کرد:در این دوره آموزشی  به صورت فشرده  11 کلاس آموزشی برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدرک تربیت مربی سواد رسانه اهدا خواهد شد و شرکت کنندگان متعهد به اقدام برای تبیین مطالب مربوط در میان جامعه خواهند بود

رییس سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه به برگزیدگان این دوره مدرک تربیت مربی سواد رسانه ای اهدا خواهد شد گفت: کلیه شرکت کنندگان متعهد به اقدام برای تبیین مطالب مربوط در میان جامعه خواهند بود

ارسال نظرات