انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای ملت‌های ستمدیده است

امام جمعه قروه گفت:۹ دی را باید با این عنوان دید که ترس امروز دشمنان نظام اسلامی ایران به دلیل الگو شدن انقلاب اسلامی ایران در بین کشور‌های ستمدیده جهان است.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۵۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جلسه هماهنگی برنامه‌های یوم الله ۹ دی امروز در دفتر امام جمعه قروه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه قروه با اشاره به اهمیت گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت:: اقدامات آمریکا و اسرائیل با نوکران سعودی و منافقین برعلیه ایران برای ضربه زدن به درخت استوار انقلاب اسلامی و اسیب رساندن به اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: ۹ دی را باید با این عنوان دید که ترس امروز دشمنان نظام اسلامی ایران به دلیل الگو شدن انقلاب اسلامی ایران در بین کشور‌های ستمدیده جهان است.

بابائیان اظهار داشت: در روز ۹ دی روی سخن ما با خائنین و کسانی که با خائنین به انقلاب و ارزش‌های ما بی حرمتی کردند، است و این افراد بدانند که ۹ دی به دلیل حضور گسترده مردم در حمایت از اصل نظام و اصل ولایت فقیه و انقلاب اسلامی یوم الله شد.

تحول انقلاب اسلامی در اسلامگرایی مسلمانان

امام جمعه اهل سنت قروه نیز در این جلسه گفت:: انقلاب اسلامی تحولی عظیم هم در بحث سیاسی و هم در بعد دینی بود و موجب تقویت بنیه اعتقادی، دین مداری و اسلامگرایی مسلمانان شد.

حاج ماموستا ملا هاشم نوری افزود: ما همگی پیرو خط ولایت فقیه هستیم و به یک رهبر اعتقاد داریم و باید با حفظ وحدت اسلامی حربه‌های دشمن را خنثی کرده و دشمن را ناکام بگذاریم.

فرماندار قروه نیز در این جلسه با بیان این نکته که در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی ایران علاوه بر هجمه‌های خارجی درگیر هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی نیز بوده ایم گفت:: با درایت رهبری و هوشیاری و بصیرت انقلابی مردم این جریانات خنثی شده است و دشمن بداند که انقلاب مخملی شاید در کشور‌های عربی جواب بدهد، اما در کشوری که آرمانش انقلاب اسلامی و بنیانگذارش خمینی کبیر (ره) است و امروز پرچم این انقلاب در دستان رهبری فرزانه است، این اتفاق یک خیال واهی است.

موحد امان الهی افزود: ۹ دی روز بصیرت است و در این روز به همگان چه دوست و چه دشمن ثابت شد که انقلاب اسلامی پایدار و استوار خواهد ماند و این نظام بیدی نیست که با این باد‌ها به لرزه در آید.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در برنامه‌های گرامیداشت روز ۹ دی ماه گفت:: ۹ دی شاخص و معیاری است برای تشخیص حق و باطل و دوستان انقلاب در روز‌های سخت باید با بصیرت و انقلابی عمل کنند و حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار