نشست هم اندیشی سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی برگزار شد.

این نشست در مورخه۲۱ آذر ۹۷ در محل ساختمان پیشگیری اجتماعی استان وبا حضورمعاون جدید پیشگیری استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۵۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
 

در ابتدای این نشست مسئول سازمان بسیج حقوقدانان عباس شیر محمدی ضمن عرض تبریک بمناسبت تصدی مسئولیت معاونت پیشگیری استان به برادر حاتمی و آرزوی توفیقات روز افزون بر پایه تفاهم نامه سازمان بسیج حقوقدانان و بسیج قوه قضائیه و معاونت پیشگیری توضیحاتی پیرامون رسالت و ترکیب سازمان بسیج حقوقدانان ارائه و بیان داشت با توجه به هویت سازمان حائز توانمندی های تخصصی در عرصه های مختلف حقوقی امید است با فراهم نمودن عرصه های همکاری به منظور امور آموزشی ، آموزش همگانی ، پژوهشی ، گام های ارزنده ، مفید و موثری برداشته شود.

در ادامه این جلسه برادرحاتمی معاون پیشگیری استان ضمن استقبال از همکاری همه جانبه در راستای تفاهم نامه اظهار داشت : بایست جلسات متناوب تشکیل و زمینه های همکاری در چهارچوب تفاهم نامه شکل گیرد. در ادامه این جلسه برادر حسین نوری مسئول کانون شهدای گمنام با قدردانی از اقدامات پیشگیرانه ضمن اشاره به موانع ، ضعف ها، تراکم قانون اظهار امیدواری کرد که در جلسات تخصصی موضوعات با دقت واکاوی و به راهکارهای اثر گذار برسیم .

همچنین برادر حسین علیار با تشکر از همکاریها ی گذشته  با اشاره به  برگزاری جلسات فی ما بین با معاونت پیشگیری، نیروی انتظامی و دادگستری در خصوص احصاء آسیب های اجتماعی اولویت دار بومی اشاره و خواستار آسیب شناسی و ارتقاء زمینه های همکاری آسیب های اجتماعی اولویت دار شدند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار