رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

کلانتری های مجازی از سال آینده راه اندازی می شوند

سردار محمدشرفی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: کلانتری های مجازی از ابتدای سال ۹۸ راه اندازی می شوند.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۰۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار"محمد شرفی" درحاشیه  بیستمین همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان با اشاره به راه اندازی کلانتری های مجازی در سطح کشور از ابتدای سال ۹۸، گفت: می‌توان از طریق اینترنت بستری را برای ارائه خدمات کلانتری‌ها فراهم کرد تا مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنند و این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

وی با اشاره به کاهش 13 درصدی جرایم خشن در چهارمحال و بختیاری گفت: این میزان کاهش نشان دهنده فعالیت و عملکرد خوب نیروی انتظامی استان درحوزه پیشگیری از وقوع جرم وکنترل جرایم خشن بوده است.

سردار" شرفی" به افزایش کشف و دستگیری و اعمال سیاست های پیشگیرانه در استان و کشور اشاره کرد و افزود: تجمیع خطوط 110 باعث افزایش صحت آماری شده كه رضایت مندی مردم را در پی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: تلاش برای افزایش و توسعه زیرساخت های پیشگیری با افزایش کمی  و ساختارهای کلانتری و پاسگاه ها در مناطق جمعیتی و راه اندازی واحدهای سیار پلیس در مناطق حاشیه نشین و مناطق دور افتاده از مهمترین برنامه های حوزه پلیس پیشگیری است.

سردار شرفی گفت: توسعه پایش تصویری در جامعه در مناطق جرم خیز و حاشیه نشین و افزایش توان عملیاتی حوزه پلیس پیشگیری که بحث بازآمایش ایستگاه های بازرسی در سراسر کشور می باشد در دستورکار است.

سردار شرفی به بحث تکریم مردم به عنوان یکی دیگر ازبرنامه های حوزه پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت: افزایش توان عملیاتی و قابلیت های فردی یگان های ویژه از دیگر برنامه های آتی است.

به گفته وی، تجهیز البسه نیروی انتظامی به دوربین از دیگر برنامه هایی است كه در دستور كار ناجاست و در برنامه 5 ساله تخصیص یک هزار دوربین به البسه ماموران پیش بینی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان به ارائه خدمات به مردم در قالب فضای مجازی اشاره کرد وگفت: نیمی از فعالیت های ارائه شده به مردم در حوزه خدمات انتظامی و قضائی از طریق فضای مجازی به مردم ارائه می شود.

ارسال نظرات