محمد فرخی
3 تن از اعضای شورای 5 نفره شهر شریف آباد پاکدشت در شصت و ششمین جلسه شورای این شهر از سمت خود استعفا دادند. مرتضی پازوکی، جمال پازوکی و شجاع کردبچه به دلایل نامعلوم از سمت خود کناره گیری کردند.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۷۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ 3 تن از اعضای شورای شهر شریف آباد پاکدشت در شصت و ششمین جلسه شورای این شهر از سمت خود استعفا دادند.
مرتضی پازوکی، جمال پازوکی و شجاع کردبچه به دلایل نامعلوم از سمت خود کناره گیری کردند.
تاکنون هیچ مقام رسمی از دلایل این استعفا به رسانه ها مطلبی را نگفته است، اما نقل از منابع آگاه، این اعضا در اعتراض به مشکلات اخیر پیش آمده در شورا و اتهامات مالی به مرتضی پازوکی رئیس این شورا از سمت خود استعفا داده اند.
اگر این استعفا قانونی بوده و پذیرفته شود، به طور یقین به دلیل کمبود اعضا، شورای شهر شریف آباد از رسمیت افتاده و منحل می شود.
گفتنی است اوایل ماه جاری رئیس شورای شهر شریف آباد به اتهام ارتشاء دستگیر شد و در این رابطه دو تن دیگر نیز بازداشت شدند.
شایان ذکر است در شهریور ماه امسال یک عضو شورای شهر شریف آباد از سمت خود برکنار و در مرداد ‌ماه سال 96 هم 2 نفر از اعضاء دوره چهارم شورای اسلامی شهر شریف آباد با دستور مقام قضایی به‌خاطر استفاده از سند مجعول دستگیر شدند.
پرونده این افراد در یکی از شعب دادگستری بخش شریف آباد در حال رسیدگی است و همچنین یکی از کارمندان شهرداری شریف آباد نیز پس از بازجویی با قرار کفالت آزاد شد.
یادآور می شود شورا و شهرداری شریف آباد دارای سوابق متعدد دیگری در تخلفات و جرائم می باشد که تاکنون برای بسیاری از آنان پرونده در دادگستری تشکیل شده است، حال سؤال اینجاست آیا رفتار اینگونه افراد که با رأی و نظر مردم بر کرسی های خدمتگزاری می نشیند مصداق خیانت در امانت نمی باشد؟!/#

ارسال نظرات