سرپرست استانداری قم مطرح کرد

سرمایه گذاران باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرند

سرپرست محترم استانداری قم بصورت سرزده از سازمان صنعت ، معدن بازدید کرده و از نزدیک با همکاران و مدیران بخش های مختلف سازمان گفتگو کرد و ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته بر ضرورت تکریم سرمایه گذاران تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۶۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتانیوز،سرپرست استانداری قم در این جلسه با تأکید بر لزوم تلاش در جهت فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در قم گفت:سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد و این وظیفه مهم دستگاه های استان است.
سید محمد رضا هاشمی با اشاره به شرایط مهم اقتصادی کشور اظهار کرد: امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی وظیفه دستگاه های اقتصادی در مقطع فعلی را مهم و خطیر توصیف و تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت از جمله دستگاه هایی است که از جامعه هدف گسترده ای برخودار می باشد.

هاشمی نظارت و کنترل جدی بر بازار عرضه و مصرف کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را ضروری خواند و با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در زمینه مبارزه با گرانفروشی و احتکار خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت ها و اقدامات باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند ادامه داد: مجوزهای صادره در حوزه های تجاری و بازرگانی باید با رعایت قانون و توجیه اقتصادی صورت بگیرد تا مشکلات بعدی به همراه نداشته باشد.
سرپرست استانداری قم همچنین تثبیت اشتغال را رویکرد اصلی دولت عنوان و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور و استان قم، موجب تثبیت اشتغال شده است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری در استان گفت: سرمایه گذار باید به نحو شایسته مورد تکریم قرار گیرد و این وظیفه مهم دستگاه های استان است.

هاشمی از سامانه نظارتی 124 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت، معدن و تجارت یاد کرد و افزود: گزارشات مردمی اعلامی به این سامانه باید به دقت بررسی و پیگیری شوند.

سرپرست استانداری قم در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسنل و مدیران صنعت، معدن و تجارت، خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را توفیق بزرگ الهی دانست و افزود: مردم داری باید در اولویت همه دستگاه ها باشد.

مهندس سیجانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هم در این دیدار با تشریح وظایف معاونت های مختلف سازمان به برخی مسائل و مشکلات اشاره کرده و از استاندار درخواست کرد تا برای رفع مشکلات به سازمان صمت استان کمک کند.

ارسال نظرات