سردار نقدی در شهرکرد:

اصالت انقلاب آزادی است / مسئولین با تفکر انقلابی می‎توانند مشکلات اقتصادی را رفع کنند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه اصالت انقلاب آزادی است، گفت: مسئولین باید با تفکر انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی وارد عمل شوند.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۰۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال  بختیاری؛ سردار محمد رضا نقدی امروز در نشست تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان استان با اشاره بی عدالتی، ظلم و ستم حاکم بر کشور در دوران طاغوت اظهار کرد: مشکلات امروز جامعه در مقابل مشکلات دوران نخست انقلاب بسیار ناچیز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دوران نخست انقلاب کمترین شهر و روستایی از نعمتهای آب شرب، برق، تلفن، جاده و ... بهره مند بود عنوان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته قابل مقایسه با نظام طاغوت و سایر حکومت‌های قبل از آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نعمتهای بزرگی که انقلاب به ما هدیه داد نعمت آزادی است، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات اقتصادی امروز جامعه را با نعمت آزادی برابر بدانیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نباید مشکلات کنونی کشور و ناکارآمدی مسؤولان را به انقلاب اسلامی نسبت داد، افزود: مشکلات فعلی کشور دلایل متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اشتباهات ما در انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و ...، است.

سردار نقدی با بیان  اینکه در دوران انتخابات باید به درستی فرد مورد نظر را انتخاب کنیم، گفت: باید کسی را در انتخابات انتخاب کنیم که به درد مردم آشنا باشد. کسی که زندگی اشرافی دارد هیچ گاه مشکلات مردم را درک نخواهد کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها ویژگی‌های انتخاب اصلح را بیان فرموده‌اند، اما متأسفانه ما در زمان انتخابات اولویت خود را بر سر موضوعات فرعی قرار می‌دهیم و نسبت به مسائل کلان کشور بی‌توجه هستیم، اما پس از پایان انتخابات به یاد مشکلات کشور مانند مشکلات اقتصادی می‌افتیم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه ما امروز مشکلی در راستای حل مسایل اقتصادی نداریم، خاطرنشان کرد: اگر تفکر انقلابی در بین مسؤولان کشور حاکم شود؛ دولتمردان رویکرد خود را تغییر دهند و بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کنند، قطعا ما در جنگ اقتصادی پیروز میدان می‌شویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف علمی، نظامی، صنعت، فن‌آوری، سلامت، معنویات، شعائر دین و ... پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و برخی از حوزه‌ها رتبه‌های ما ده‌ها برابر شده است.

این مقام مسئول به رشادت‎ها و مقاومت‎های مردم در دوران 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: استقامت مردم در برابر دشمن نشان دهنده ارادت و میزان باور و اعتماد آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران است  که هیچ انقلابی از آن بهره مند نبود.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاده است، تصریح کرد: مشکلات بسیاری را در طول این سال‌ها پشت سر گذاشته‌ایم، اما خوشبختانه مردم ما در برابر تمام تهدیدها و تحریم‌ها مقاومت کرده‌اند و اجازه ندادند دشمن حتی به یک وجب از خاک ما تجاوز کند و یا استقلال کشورمان را زیر سؤال ببرد.

گفتنی است: این نشست با حضور نخبگان بسیجی در مجتمع لاله شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شایان ذکر است: سردار نقدی صبح این روز نیز در یادواره سرداران و 83 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظرات