احمد درویشی
فرمانده سپاه ناحیه میناب:

موسسه قرآنی بیت الزهراء روستای کشپیری نمونه عینی رویش های انقلاب و مصداق کامل کار خود جوش جهادی است

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: موسسه قرآنی بیت الزهراء روستای کشپیری نمونه عینی رویش های انقلاب و مصداق کامل کار خود جوش جهادی است
کد خبر: ۹۰۸۶۹۶۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب، در چهارمین مراسم اختتامیه حافظان کل قرآن کریم در روستای کشپیری سندرک میناب گفت: موسسه قرآنی بیت الزهراء روستای کشپیری نمونه عینی رویش های انقلاب و مصداق کامل کار خود جوش جهادی است.

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا، گفت: از افتخارات سپاه ناحیه میناب است که توانسته تاکنون برای تکمیل ساختمان موسسه بیت الزهراء 160 ملیون تومان هزینه کند و انشاالله تا هفته آینده محوطه سازی و حصار موسسه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب شروع خواهد شد.

احمدی نیا، با بیان اینکه قدم گذاشتن در مسیر رشد و توسعه مباحث قرآنی از تاکیدات مقام معظم رهبری است گفت: مسئولین شهرستان و استان باید برای توسعه و آبادانی بیشتر این موسسه گام های عملی بردارند و برای این موسسه ردیف بودجه در نظر بگیرند تا مشکلات سد راه این موسسه برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: ما نباید فقط با حضور خود در مراسمات این موسسه قرآنی که نخبه های قرآنی کشوری را در خود تربیت می کند به وعده تنها اکتفا کنیم بلکه باید در راه انتشار فرهنگ قرآنی نهایت تلاش و ابزار و امکانات را در این راه بکار گیریم تا مشکلات این موسسه مرتفع شود.

روستای کشپیری با جمعیت 300 نفر و در فاصله 120 کیلومتری شهرستان میناب واقع شده است و با وجود موسسه قرآنی بیت الزهراء در این روستا تاکنون 100 حافظ کل قرآن را در خود تربیت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار