زارع:

میزان افزایش حقوق جوابگو افزایش قیمتها نیست /سطح افزایش حقوق براساس واقعیت های اقتصادی

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی،گفت:افزایش شدید نرخ دلار هزینه های تامین معیشت مردم را با چالش روبرو کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۱۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، رحیم زارع در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   درباره افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 98 گفت:کاهش شدید قدرت پول ملی، اقتصاد بسیاری از خانوارهای ایرانی را با چالش جدی روبرو کرده است.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:با افزایش هزینه های تولید، بسیاری از کارفرمایان با مشکلاتی روبرو هستند که بطور طبیعی نمی توانند حقوق کارگران را خیلی افزایش دهند.    

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:افزایش شدید نرخ دلار هزینه های تامین معیشت را با چالش روبرو کرده است چرا که افزایش نرخ ارز بازارهای دیگر را از لحاظ اقتصادی و روانی تحت تاثیر قرار داده است.

ضرورت لحاظ محدودیت های مالی دولت برای افزایش قابل توجه حقوق/افزایش شدید هزینه تامین معیشت  

 
دوفوریت تامین کالاهای اساسی

زارع در ادامه گفت و گو خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود:باید مدیریت هزینه ها بصورت صحیح انجام شود تا شرایط برای ترمیم حقوق کارکنان فراهم شود.محدودیت های مالی دولت نیز باید لحاظ شود اما می توان با مدیریت صحیح،درصد افزایش حقوق های پایین جامعه به نسبت بیشتر باشد.

نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش 20درصدی حقوق کارمندان  جوابگوی افزایش شدید هزینه های خانوارها نیست چرا که متاسفانه قیمت بسیاری از کالاها براساس نرخ دلار در بازار آزاد تعیین شده است.   

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:در هر صورت باید سطح افزایش حقوق کارگران،کارمندان و بازنشستگان براساس واقعیت های اقتصادی باشد./

پایان پیام

 
ارسال نظرات