پایگاه مقاومت بسیج شهید «سلطان علی آشوغ» در کنارک افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج شهید «سلطان علی آشوغ» با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۲۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، پایگاه مقاومت بسیج شهید «سلطان علی آشوغ» با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در آئیین افتتاح این پایگاه گفت: با توجه به خدماتی که بسیج از ابتدای انقلاب برای مردم انجام داده است؛ نیاز به روحیه و حرکت بسیجی وار امروز بیشتر از گذشته احساس می‌شود؛ چرا که بسیج در همه زمینه‌ها به صورت تخصصی وارد شده و باید از این ظرفیت‌های ایجاد شده توسط آن حداکثر استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به مردم، مصداق بارز روحیه بسیجی است و افتتاح پایگاه بسیج در این مرکز کیفیت خدمت رسانی به مراجعین را بالا برده و نیز همکاران با روحیه بسیجی وظائف خود را بهتر از گذشته انجام خواهند داد.

سرهنگ حق پرست اظهار امیدواری کرد با افتتاح این پایگاه، محلی برای رفع مشکلات کارمندان و ارباب رجوع فراهم شود و کارمندان بسیجی این اداره راهگشای مشکلات مردم باشند.
ارسال نظرات