دو پایگاه بسیج در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد

همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، با حضور جمعی از مسئولان ، دو پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۳۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا؛ دو پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای شارم و لادمخ با حضور جمعی از مسئولان صومعه سرا افتتاح شد.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای شارم در سال 1390 تاسیس و سال 95 کلنگ احداث ساختمان آن بر زمین زده شد و صبح امروز بعد از دو سال، ساختمان  پایگاه بسیج با زیربنای 50 متر مربع و با اعتبار بیش از 15 میلیون تومان که حدود 7 میلیون تومان از سپاه به صورت دریافتی و بقیه کمک‌های مردمی است مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه مقاومت شهدای روستای لادمخ نیز با زیربنای 40 متر مربع و با اعتبار 15 میلیون تومان با حضور امام جمعه صومعه سرا ،فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا و برخی دیگر از مسئولین افتتاح شد.
امام جمعه شهرستان  صومعه سرا ر در آیین افتتاح  پایگاه  بسیج  شهدای لادمخ گفت: فرمانده پایگاه باید ارتباط تنگاتنگ و متسحکم باهیات امنای مسجد برقرار کند.
حجت الاسلام راشدی نوری با بیان اینکه فرمانده پایگاه  بایدبا جذب جوانان به بسیج در پربارکردن مساجد نقش مهم  و کلیدی ایفا کنند اضافه کرد:حضور در مراسم های دینی و مذهبی در مسجد باید با حضور پررنگ جوانان باشد.
وی افزود:هیات امنای مسجد باید همکاری های لازم را با فرمانده پایگاه داشته باشند تا زمینه برای حضور حداکثری جوانان در مسجد فراهم گردد.

ارسال نظرات