خطیب جمعه کوهبنان:

نمایندگان مجلس الگوی ارزشمندی دارند دنبال الگوی های غربی نروند.

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: نمایندگان مجلس الگوی ارزشمندی دارند دنبال الگوی های غربی نروند نمایندگان می تواند کشور را به عزت و اقتدار برسانند یا بر عکس عمل کنند آنان وکیل مردمی هستند که برای اسلام و انقلاب خون دادند مواظبت کنند مسلمانی و عزت اسلامی را در لوایح نفروشند .
کد خبر: ۹۰۸۴۹۸۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در جمع نمازگزاران جمعه این هفته شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مد ظله العالی گفت: در دیدار با میهمانان کنفرانس اسلامی و مسوولان نظام معظم له در درجه اول بر وجود نبی مکرم اسلام و وحدت تاکید کردند و افزودند در دورانی که جهان در تاریکی جهل بود خداوند نور پیامبر را به بشریت عطا کرد که امروز هم اگر از این نور پیروی کنیم نتیجه آن فلاح و رستگاری است.

 وی خاطر نشان کرد اسلام پاسخگوی تمام نیازهاست از طرفی جریان مقاومت در برابر ظلم قرار دارد که متکی به خداوند است و دنیای جهالت را وحشت انداخته است لذا هر جا حضور استکبار به چشم می خورد نیروی مقاومت راه اندازی شده است .

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد امروز نیروی مقاومت بیخ گوش دشمنان قرار گرفته و ایستادگی به نام خدا و اسلام بوجود آمده گرچه دشمنان خواستند با نام اسلام جنایت کنند که موفق نشدند .

وی بیان داشت امروز روحیه بیداری اسلامی به برکت انقلاب و رهبری های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی بر جهان حاکم شده لذا دشمنان از بیداری ملت ها در هراس هستند .

خطیب جمعه کوهبنان افزود مسلمانان با اتحاد و همدلی می توانند  سدهای به ظاهر پولادین دشمنان را در هم بشکنند لذا امیرالمؤمنین علی (علیه السلام )کوتاه آمد و همسرش فدا شد تا اساس اسلام حفظ شود.

وی ابراز داشت دهم آذرماه شهادت آیت الله مدرس در 1316به دست رضاخان است ایشان شخصیتی قوی و نترس ،مجسمه تقوا و پرهیزگاری ،بصیر و آگاه بود. 

ایشان تاکید کرد نمایندگان مجلس الگوی ارزشمندی دارند دنبال الگوی های غربی نروند نمایندگان می تواند کشور را به عزت و اقتدار برسانند یا بر عکس عمل کنند آنان وکیل مردمی هستند که برای اسلام و انقلاب خون دادند مواظبت کنند مسلمانی و عزت اسلامی را در لوایح نفروشند .

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت آزادگی، نترسی، مردم داری از ویژگی های بارز ایشان است که باید سرلوحه کار نمایندگان مجلس باشد چون تفسیر قانون اساسی در دست نمایندگان است باید از این قانون حفاظت شود چرا که برگرفته از آیات و روایات است .

وی ادامه داد امروز روز بخشش فدک توسط نبی مکرم اسلام(ص) به حضرت زهراست چون حکم خدا این بود و 23ربیع اولاول سالروز ورود حضرت معصومه به قم است کسی که با معرفت ایشان را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود چرا که قم شهر علم و معرفت است .

امام جمعه کوهبنان افزود یازدهم آذرماه سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی است کسی که از اسلام و انسانیت دفاع کرد .

وی گفت روز بیمه را داریم سواستفاده های فراوانی شده اما برکاتی در بر داشته لذا خود و اموال را در برابر حوادث بیمه کنیم .

وی تاکید داشت توسط سپاه قهرمان و مسوولان و مردم یادواره شهدای شهرستان در خورشان برگزار شد البته یادواره شهدای ورزشکار هم در شهرستان خوب برگزار شد. 

خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت در آستانه سالگرد زلزله هستیم مومنین تلاش کنند به شکرانه نداشتن تلفات جانی در کنار ساخت و سازها صدقات و خیرات را انجام دهند.

ارسال نظرات