اعزام کاروان راهیان نور از زابل

185 دانش آموز دختر شهرستان زابل در آخرین روز از هفته بسیج ، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۷۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ  پاسدار علی ثمره حسینی، هدف از اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوی راهیان نور را بیعت با شهدا دانست و گفت: شهدای این مرز و بوم برای هدف مشخصی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و یکی از اهداف بلند پایه و بزرگ آنها دفاع از ناموس و خاک وطن بوده و تا پای جان و از خود گذشتگی ، ایثار و شهامت جلو رفتند تا ناموسشان که الان در این برهه از زمان هم شما جوانان غیور و شهیدپرور  هستید، مایه گذاشتند تا الان ما در اوج امنیت و آرامش زندگی خوب و راحتی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی امروز قشر دانش آموز ادامه دادن راه شهدا است که دانش آموزان بسیجی خواهر  با حجاب برتر خود هم خشم دشمنان این انقلاب را بیشتر و بیشتر نمایید و هم باعث شادمانی روح آن شهیدانی که برای حفظ حجاب شما جان داده اند و افتخار آفریدند برای کشور عزیز اسلامی شوند.

سرهنگ ثمره بیان کرد: این دانش آموزان پس از زیارت قبور شهدای هویزه در یادمانهای  شهدای  فکه، شلمچه، چزابه، اروند کنار و... از نزدیک با شهدای گلگون کفن کشور  بیعتی دوباره بسته  تا پیرو راه پاک شهدا باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت : 185 دانش آموز بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه جهت گذراندن عملی درس آمادگی دفاعی به مدت 6 روز و به استعداد  با 4 دستگاه اتوبوس راهی سرزمین های نور شدند.
ارسال نظرات