فرمانده سپاه کوهبنان:

باید دشمن شناسی را در سرلوحه امور قرار دهیم.

عباس زاهدی ابراز داشت: امروز دشمن در عرصه های مختلف وارد شده که ما باید دشمن شناسی را در سرلوحه امور قرار دهیم جنایات آمریکای جهانخوار علیه بشریت را برای جامعه خصوصا قشر جوان تببین کنیم که حتی از قبل انقلاب جنایاتی علیه ملت ما داشته است .
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, سرهنگ پاسدار عباس زاهدی فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان در یادواره شهدای ورزشکار گفت: شهدا در دانشگاه و فرهنگ مقاومت مدال افتخار و نمره قبولی را کسب کردند .

وی  با استناد به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی ادامه داد ما دولت مقاومت هستیم که دارای دیپلماسی و نیروهای آماده ایم که می توانیم از خودمان دفاع کنیم لذا فرهنگ مقاومت باید از جنبه نظری و عملی را دانش آموزان تبیین کنند.

زاهدی ابراز داشت امروز دشمن در عرصه های مختلف وارد شده که ما باید دشمن شناسی را در سرلوحه امور قرار دهیم جنایات آمریکای جهانخوار علیه بشریت را برای جامعه خصوصا قشر جوان تببین کنیم که حتی از قبل انقلاب جنایاتی علیه ملت ما داشته است .

وی خاطر نشان کرد شناخت عرصه های تهاجم دشمن و عزم راسخ جهت مقاومت در برابر دشمن را باید همواره مد نظر قرار دهیم و جنگ اقتصادی را به خوبی تببین کنیم و وظیفه ما قناعت ،ساده زیستی و ....است .

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد در عرصه  ایستادگی کارهای خیلی خوبی انجام شده  لذا پیشرفت را در علم هسته ای ، نانو و...را شاهدیم .

وی تصریح نمود  پیشرفت رزمندگان در دوران دفاع مقدس را شاهدیم که با دست خالی در برابر دشمنان ایستادند وظیفه امروز ما مقاومت است .

ایشان گفت از ابتدای مهرماه شاهد برگزاری یادواره شهدا در دهستان خرمدشت ،یادواره دانش آموزی و دانشجویی ،یادواره سرداران و 175شهرستان و یادواره شهدای ورزشکار شهرستان در پرتو وحدت و همدلی بودیم.

ارسال نظرات