پدر شهید محمد حسین حدادیان در یادواره شهدای کوهبنان

مسؤولان دستگیر مردم باشند/ نباید شرمنده نظام و شهدا باشیم

پدر شهید حدادیان بیان داشت از لحظه شهادت تا امروز حوزه های علیمه و بسیجیان و خانواده شهدا در کنار ما بودند و خیلی زحمت کشیدند .
کد خبر: ۹۰۸۳۸۴۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, پدر شهید محمد حسین حدادیان در یادواره شهدای شهرستان  کوهبنان گفت: 

فرزند من حدود هشت ماه پیش شهید شد در حالی که در ۷۴متولد شد و دانشجوی علوم سیاسی بود .
 وی گفت شهید حدادیان از هفت سالگی در کارهای معنوی بود که ولایت پذیری از ویژگی های ایشان بود تمام مطالب حضرت آقا را سرلوحه کار خویش قرار می داد.
 ایشان افزود اطاعت پذیری از بزرگتر ها و اساتید و والدین همچنین بصیرت بالا از دیگر ویژگی های این شهید بود که این مهم ویژگی تمام شهدا بود .
 پدر شهید حدادیان تاکید نمود دی و بهمن سال گذشته چند فتنه در تهران طراحی و اجرا شد که فتنه بازاریان تهران و چهارشنبه سفید ،فتنه آتش زدن مساجد و حسینیه ها از جمله آنها بود .
 وی ابراز داشت که در ادامه دروایش جلوی زندان اوین تجمع کردند در حالی که نیروهای نظامی و انتظامی بر صحنه نظارت داشتند و سه زندانی آنان آزاد شدند ولی دروایش در فرعی پاسداران تجمع کردند و بیان داشتند که نیروی انتظامی قصد دستگیری سران آنان را دارند .
ایشان خاطر نشان کرد لذا ۳۴۴روز آن جا ماندند در حالی که خسارت ها به پرسنل انتظامی وارد کردند در این روزها که در گلستان هفتم بودند مقداری سلام شکاری جمع کرده بودند .
 وی تصریح نمود خورودی این افراد به پرسنل انتظامی حمله ور شد و یه نفر از پرسنل انتظامی به طرز ناجوانمرانه ای در این جریان به شهادت رسید .
 ایشان گفت ساعت شش عصر آن اتفاق افتاد و چندین بار به خیابان اصلی در شب شهادت حضرت زهرا(س) اینان حمله کردند.
 پدر شهید ادامه داد شهید حدادیان عازم هیات بود زمانی که جریان را شنید آخر جل

سه هیات به خیابان گلستان هفتم رفت شب سردی بود البته تجمع کننده گان با اسلحه شکاری تمام لامپ ها را شکسته بودند در فاصله های مختلف آتش روشن کرده بودند.
 وی ادامه داد از ساعت شش عصر تا سه صبح مرتب حمله می کردند و مجددا به عقب بر می گشتند که در این مدت زمان عده ای از طرفداران این گروه به آنها پیوستند لذا مزاحمت ها ادامه پیدا کرد که ساعت چهار صبح دستور متفرق شدن این افراد داده شد .
 ایشان تاکید داشت شهید حدادیان و تعدادی از دوستانشان جلودار بودند که یک خودروی سمند حمله ور می شود که شهید حدادیان را اسیر کردند که حدود یک ربع اسیر بود و حدود ۵۰تیر با اسلحه شکاری به سمت ایشان پرتاپ می کنند و با چاقو و قمه بدن ایشان را تکه تکه کردند .
 وی گفت چند روز بعد از شهادت ایشان مقام معظم رهبری به منزل ما آمدند وقتی نوع شهادت را برای ایشان تعریف کردند خیلی نگران و ناراحت شدند.
 ایشان تصریح نمود در ادامه من به شهر گناباد رفتم اونجا بود که ظلم وارده به مردم این خطه را فهمیدم در حالی که مردم گناباد تحصیل کرده و فرهیخته اند و شهدایی تقدیم اسلام و انقلاب کردند .
 پدر شهید حدادیان بیان داشت از لحظه شهادت تا امروز حوزه های علیمه و بسیجیان و خانواده شهدا در کنار ما بودند و خیلی زحمت کشیدند .
 وی بیان داشت شهدا بعد از شهادت به آرزوهای دنیایی خود می رسند فرزندم بعد از شهادت صیاد شیرازی با دیدن تابوت شهید به ایشان افتخار می کرد البته بعد از شهادتش حضرت آقا لباس خادمی ایشان را بوسه زدند .
 وی افزود نوع شهادت شهدا هم مد نظر است ما می گفتیم خدایا چطور برخی به آروزی خویش می رسند و به شهادت می رسند در حالی که خون شهدا جوششی ایجاد می کند در جریان شهادت حدادیان هر کسی نتوانست در مراسم شرکت کند و
 دو و سه ساعت بعد از شهادت ایشان من جریان را فهمیدم دوست داشتم جنازه ایشان را ببینم شرایط طوری فراهم شد که داخل آمبولانس چهره ایشان را دیدم روز وداع متاسفانه یک سری در حال تطهیر این فرقه بودند.
 ایشان ادامه داد نوع شهادت را به مادر شهید گفتم ایشان گفتند وداع با شهید نمی کنم می خواهم چهره وقت رفتن به هیات را از شهید داشته باشم ولی با پیگیری من ایشان به وادع فرزندمان آمدند .
 وی در پایان گفت خواهشی از مسوولان دارم به ارواح شهدا دستگیر مردم باشید که همواره حامی انقلاب و نظام بودند و در تمام صحنه ها حاضر هستند .
 ایشان خطاب به جوانان و نوجوانان ابراز داشت فتنه ها ادامه داد مواظب باشید به بهانه ذکر و جلسات خاص به جایی نروید که پشیمانی در پی داشته باشد که شرمنده نظام و شهدا باشید .

ارسال نظرات