جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک:

مردم بسیجی وار در دفاع از انقلاب و آرمانهای انقلاب در میدان حضور دارند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: امروز فرهنگ بسیج به دنیا صادر شده و فراتر از مرزهای جهموری اسلامی ایران در حال نقش آفرینی است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۳۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
سرهنگ دوم پاسدار مسعود پورشهابی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک گفت: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آن‌ها در ایران توطئه‌ها و فتنه‌ها شیاطین علیه جمهوری اسلامی روز به روز افزایش یافت و در چنین شرایطی امام خمینی (ره) پنجم آذر ۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی افزود: امام (ره) فرمودند: مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید بیست میلیون بسیجی داشته باشد و امروز به بسیج ده‌ها میلیونی تبدیل شده و آحاد مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب در میدان حضور دارند.

سرهنگ پور شهابی ادامه داد:امروز فرهنگ بسیج را به دنیا صادر می‌کنیم و فراتر از مرز‌های جهموری اسلامی ایران در حال نقش آفرینی هستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک با تاکید بر این مطلب که امروز هم که در جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم و در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم، در این جنگ کما فی سابق همانند جنگ ۸ ساله پیروز خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج ۳۰ عنوان برنامه در شهرستان زهک اجرا شده که برگزاری یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، جلسات بصیرتی، ویزیت رایگان بیماران محروم و هم چنین برنامه با شکوه بسیج چهل سال افتخار در ۵ آذر از برنامه‌های مهم و محوری اجرا شده در طول هفته در شهرستان زهک بوده است.
ارسال نظرات