برپائی میز خدمت در شهرستان فارسان

به مناسبت هفته وحدت و همزمان با هفته بسیج، نشست صمیمی مسئولین با مردم در شهرستان فارسان به منظور رفع مشکلات آنان به صورت حضوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۹۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج، به همت حوزه ادارات سپاه ناحیه فارسان، اردوی جهادی یک روزه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این اردو که با عنوان میز خدمت و نشست صمیمی مردم و مسئولین برگزار شد،  رئیس کمیته امداد ، رئیس سازمان بهزیستی، بخشدار و رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فارسان در بین مردم محله گودال چغا حضور یافتند و مشکلات مردم را پیگیری کردند.

مسجد صاحب الزمان محله گودال چغا شاهد جمع کثیری از مردم بود که توانستند مشکلاتشان را به گوش مسئولان رسانده و حل کنند، ولی آنچه که در این روز بیشتر نمودار بود بازتاب بسیار خوب حضور مسئولین در بین مردم بود.

محله گودال چغا در فارسان یکی از محلات به نسبت محروم شهرستان است که مسئولان با حضور خود نشان دادند که نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مستضعفان است و مسئولان در این شرایط سخت اقتصادی در کنار مردم هستند.

فرشید امیریان، مسئول حوزه ادارات سپاه فارسان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اردوی جهادی یک روزه با هدف محرومیت زدائی و خدمت به مردم محروم در این شرایط سخت اقتصادی برگزار گردید.

وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برگزاری چنین برنامه هایی می تواند علاوه بر اینکه بین مردم و مسئولان پیوند و وحدت ایجاد کند، می تواند کمی از فشار روی مردم را بکاهد.

ارسال نظرات