کارشناس مسائل سیاسی :

امروز دشمن می‌خواهد تمام توانایی‌های ما را به ضعف تبدیل کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز دشمن می‌خواهد تمام توانایی‌های ما را به ضعف تبدیل کند.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۱۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کامران قاسمی، کارشناس مسائل سیاسی در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان فارسان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج گفت: امروز در این جمع کنار هم هستیم نه به خاطر رساندن خبر بلکه به خاطر آماده‌سازی و یکسان‌سازی ذهن و فکرمان در جهت پیش برد اهداف نظام و استفاده از همه افکار در جهت پیشرفت.

وی در ادامه افزود: امروز دشمن با رویکردهای مختلفی می‌خواهد تمام توانایی‌های ما را به ضعف تبدیل کند و چیزهایی را از خارج مرزها به مردم ما نشان می‌دهد تا بلکه بتواند ته دل آن‌ها را خالی کند شاید بتواند به اهداف پوشالی خود دست پیدا کند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان ما و آمریکا چگونه بدون فکر به این تحلیل رسیده‌اند که می‌توانند مردم ما را ضعیف کنند، مردمی که انقلاب اسلامی را به پا کردند انقلابی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد ازجمله الهی بودن انقلاب، داشتن رهبری با دیدگاه انقلابی، معنوی بودن و مذهبی بودن و انگیزه، عشق وایمان مردم انقلابی.

قاسمی اظهار داشت: ما در یک جای معمولی انقلاب نکرده‌ایم، چشم تمام جهانیان به دنبال این مردم و این انقلاب است، آن‌ها می‌خواهند قلب خاورمیانه را از تپش بی اندازند و قلب آن ایران است ایرانی که قدرت و انرژی و انسجام ملی او از رهبری و مردمش سرچشمه می‌گیرد.

وی با پرداختن به نقش وحدت در بین مسلمانان و نیز موضوع تفرقه به‌عنوان مهم‌ترین راهبرد دشمنان اسلام گفت: این‌که دولت‌های استکباری و استعمارگران، از دیرباز تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را یکی از جدی‌ترین راهبردهای خود برای اعمال سلطه بر آن‌ها در دستور کار داشته‌اند و این چیزی نیست که امروز دیگر بر کسی پوشیده باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آمریکا به دنبال راه‌اندازی جنگ روانی بین مردم است، او 13 آبان،9 دی و... را ندیده است این‌ها تنها بخش کوچکی از انسجام مردم ایران است، راهپیمایی 25 میلیون نفری روز اربعین نیز نمونه‌ای دیگر از این انسجام مردم است که دراین‌باره می‌گویند این کار را ایران و عراق به راه انداخته‌اند و در جواب از مقام معظم رهبری شنیدند که اگر شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید و 25 میلیون نفر را در 80 کیلومتر به راه بی اندازید.

ارسال نظرات