تاکید امام جمعه انار بر لزوم به کارگیری تفکر بسیجی در جنگ اقتصادی

امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از ویژگی‌های بارز بسیج، مردمی بودن این نهاد مقدس است که همیشه انسجام خود را به عنوان یک سرمایه اجتماعی کشور حفظ کرده و موجب نشاط و امنیت بخشی در جامعه شده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۲۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان ، حجت الاسلام منتظری عنوان کرد در این شرایطی که بشریت نیازمند به الگوی متعالی از اخلاق و انسانیت می‌باشد، سیره و منش اخلاقی پیامبر رحمت به عنوان بهترین الگوی اخلاقی انسانی و الهی به مردم معرفی شود تا مردم با اسلام حقیقی آشنا شوند.
یکی از اقدامات اساسی امام صادق علیه السلام انجام فعالیت‌های علمی و ترویج و توسعه معارف حقه اسلامی بود که بیشترین روایات فقهی و کلامی و تفسیری و ... از جانب امام صادق نقل شده که برای مکتب شیعه به عنوان میراثی ارزشمند به جای مانده است.
حضرت امام خمینی با تشکیل بسیج، اندیشه و تفکر بسیجی را تبیین فرمودند که بهترین مبانی و مولفه‌های اندیشه و تفکر بسیجی خدا محوری، ولایتمداری، حق گویی، تکلیف گرایی، عقل گرایی ایثار کامل در راه خدا، شناخت همه جانبه دشمن و برخورداری از مدیریت جهادی و تعبد الهی می‌باشد.
یکی از ویژگی‌های بارز بسیج، مردمی بودن این نهاد مقدس است که همیشه انسجام خود را به عنوان یک سرمایه اجتماعی کشور حفظ کرده و موجب نشاط و امنیت بخشی در جامعه شده است.
امروز بسیج منحصر در ایران نیست بلکه ما شاهد تحقق بسیج جهانی اسلام هستیم که تثبیت قدرت حزب الله لبنان، تشکیل حشد الشعبی عراق، تشکیل نیرو‌های دفاع ملی سوریه، مقاومت فلسطین با حضور حماس و جهاد اسلامی و انصارالله یمن که با ۷۰۰ هزار رزمنده با دستان خالی در مقابل رژیم سعودی تا بن دندان مسلح ایستاده‌اند نشانه‌هایی از تشکیل بسیج جهانی اسلام میباشد که مجموعه این اقدامات به رهبری خردمندانه، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای محقق شده است.
گاهی اوقات که از نابودی رژیم صهیونیستی و یا تشکیلات رژیم صهیونیستی که از لانه عنکبوت سست و ضعیف‌تر است صحبت می‌شود بعضی‌ها باور نمی‌کنند.
در همین چند روز قبل مقاومت فلسطین با شلیک ۴۷۰ موشک و راکت به سرزمین‌های اشغالی چنان ضربه‌ای به ساختار سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرد که مجبور شدند آتش بس را بپذیرند – وزیر جنگ کابینه متزلزل نتانیاهو استعفا داد – و اعتراف کردند که حزب‌الله دومی در جریان مقاومت شکل گرفته و نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع عرب در بن بست واقع شده و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی کاملا مشخص گردید.
ارسال نظرات