در راستای گرامیداشت هفته بسیج:

مانور فرهنگی پایگاههای منتخب بسیج خواهران در خاش برگزار شد

مانور فرهنگی پایگاههای منتخب بسیج خواهران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۸۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش مانور فرهنگی پایگاه‌های منتخب بسیج خواهران شهرستان خاش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت و اقشار مختلف بانوان بسیجی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش برگزار شد.

دکتر رضا کرد، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مدیر موسسه آموزش سلامت شهرستان خاش با تبریک به مناسبت هفته وحدت و بسیج گفت: اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله وحدت و همگرایی و توسعه و ارتقای شاخص‌های خدمات در شهرستان قابل تقدیر است.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز بیان کرد: تقارن هفته وحدت و بسیج بسیار مبارک و میمون می‌باشد و بسیار خوشحال هستیم این واژه و شاخص در جامعه اسلامی ایران دارای اهمیت بوده و همگان با حفظ وحدت و اجرای دستورات مقام معظم رهبری و پیاده کردن اهداف والای بسیج برای عزت و سربلندی کشور و اسلام تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: بسیج بر گرفته از قرآن کریم و سیرت انبیاء بوده و بهترین و شاخص‌ترین بسیجی پیامبر اسلام و بزرگان دین هستند و بعد از گذشت سال‌ها و قرن‌ها با ابتکار و تدبیر امام راحل بسیج دوباره شکل گرفت و قوت یافت لذا سازماندهی بسیج سبب استحکام و ابهت اسلام شد.

سرهنگ فضلی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تشکیل شدن بسیج به خوبی اهمیت خود را نشان داد و در شرایط بسیار دشوار کشور بسیج به یاری مردم عزیز ایران آمد و با دشمنان و هجمه‌های شدید آنان مقابله و کشور از گزند و آسیب دشمنان دور ماند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: با حفظ وحدت و برادری در جامعه و ورود پیدا کردن بسیج و سپاه با اذن امام راحل بسیاری از اهداف شوم دشمنان خنثی گردید و هم اینک نیز با گذشت چند دهه شاهد شکل گیری بسیج در نقاط مختلف ایران و دنیا بودیم و در کشور‌های یمن و عراق و سوریه و ... اقشار مظلوم توانستند با هر گونه ظلم و تجاوز مقابله کنند.

این مسئول بیان کرد: استکبارستیزی و شهادت طلبی، ایستادگی و مقاومت و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

سرهنگ فضلی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل و ابرقدرت‌های دنیا از حضور مقتدرانه بسبجیان در صحنه‌های اسلام و انقلاب هراس دارند، زیرا بسیجیان ما با صبر و نماز و مقاومت، ایستادگی و بصیرت افزایی به اسلام و انقلاب اعتبار بخشیده اند.

وی نقش خواهران را در بسیج ارزشمند توصیف کرد و گفت: بانوان مومن و انقلابی ایران از دوران انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف توانسته اند برای کشور عزت و افتخار کسب کنند و نقش آنان قابل ستایش و تقدیر است.

سرهنگ فضلی افزود: قیام عاشورای امام حسین و نهضت زینبی به خوبی در انقلاب اسلامی ایران شاخص‌های خود را نشان داد و در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب نقش زنان بسیار برجسته بوده است.
ارسال نظرات