به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

جشنواره جهادگران علم و فناوری در زاهدان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور نخبگان و مخترعین استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۳۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،صبح امروز جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور اقشار دانشجورو نخبه‌های علمی و اعضای سازمان بسیح علمی پژوهشی و فناوری استان در سالن اجتماعات شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد.


سرهنگ پاسدار کاظم اعرابی، مسئول سازمان  بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری استان با تاکید بر اهمییت، جایگاه و تاثیرگذاری بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: از اول انقلاب اسلامی در تمامی دوره‌ها و عرصه‌های مختلف در مقابله با جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان بسیج کارساز بوده و توانسته است توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.


وی تصریح کرد: در عرصه جنک اقتصادی نیز امروز ما به تفکر بسیج و نیرو‌های نخبه بسیجی نیازمندیم و با این تفکر است که باید با فرصت سازی از مشکلات اقتصادی هم عبورکرده ه. و باورساز و تاریخ ساز باشیم.


سرهنگ اعرابی گفت:برای مقابله و پیروزی در جنگ اقتصادی به ویژه در بحث تحریم‌هایی که دشمنان به ما تحمیل کرده اند نیازمند تفکر و حرکت بسیجی وار هستیم تا بتوانیم کم بود‌ها را جبران کرده و بسیاری از نیاز‌ها را در داخل کشور تولید و تامین کنیم.


در پایان این جشنواره از نخبگان و مخترعین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری استان تجلیل شد.

ارسال نظرات